December 28, 2004
Dinos wrote: Var på väg hem från lokalkrogen, blev påhoppad (UR en j**la buske!) av tre personer!
Vet inte vad dom var ute efter, men jag blir så irriterad, jag hade inte gjort dom något!
Varför gör man något sådant? Vad får tre personer att hoppa på en ensam person?
Dom har dock mer ont än mig (länge leve min boxningsträning).
Hur gamla såg dom ut att vara då?
Fick dom krossade käkar eller vad?
May 10, 2005
nilsrock wrote: [quote=Jeefy]Fyfan, gött att du gav dom en omgång så svinen lär sig.
Tyvärr så brukar folk inte lära sig något av att få stryk.
Jävligt tråkigt detta såklart. Tur att du inte fick några alvarliga skador iaf.
Tysta blir dom iafl... 😎 :D/
Edit: Hämta farfar/morfar, annan äldre släktings jakt-gevär ( vanligtvis ett hagelgevär ) kapa det, och ha det under rock ärmen, nästa gång dom försöker nått säger du "Talk to the hand" Och skjuter dom. 👿
May 19, 2003
vart utsatt för ett rån försök på centralen för två - tre år sedan. av två svarta killar på ca 12-13 år. ca 165 cm långa jag är 195 cm putar omkull den ena satt han slår i huvudet i golvet. säger åt den att gå hem och titta på bolebompa och går lungt därifrån. blir bara så trött
July 4, 2003
copulator wrote: vart utsatt för ett rån försök på centralen för två - tre år sedan. av två svarta killar på ca 12-13 år. ca 165 cm långa jag är 195 cm putar omkull den ena satt han slår i huvudet i golvet. säger åt den att gå hem och titta på bolebompa och går lungt därifrån. blir bara så trött
:)R hahaha :p Sa du inte, bogelibogeli *klick klick* också 😉
Till trådskaparen: Förjävligt! Tur att du visste hur man slår i självförsvar! Bra gjort.
Ja, riktigt risigt att man inte ska kunna gå lungt på stan eller tunnelbanan nu för tiden. Har haft flera kompisar som har blivit hotade och rånade. Så man går ju bara o väntar på att man själv ska bli det. Går typ alltid o tänker på närmaste flyktvägar eller hur de kan hoppa fram och vad jag skulle göra då när jag åker tunnelbana eller går ute sent på kvällen.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
May 10, 2005
squarepusher wrote: Det är förjävligt, men som kille har man i alla fall en chans att försvara sig, värre är det med såna kräk som hoppar på småtjejer...fattar inte hur sådana snubbar är funtade?
Förstår inte riktigt heller vart det tar snett, seriöst
borde vara skott-pengar på sånna...
April 30, 2005
May 10, 2005
DasDjungelmeister wrote: Tycker att det finns så mycket konstigt folk. Speciellt i storstäder som Gbg o Sthlm. Tycker faktiskt det är skönt att bo i en liten stad där inget händer o man kan gå ut o ha kul på kvällarna om man nu skulle känna för det.
Precis, stöter hellre på en full-svensson än en ilsken förorts slyngel med kniv när jag är ute och går 😕
July 14, 2004
Jag har blivit påhoppad 2 gånger, en gång i början av 7:an, 3 mot mig (hade en sån där sparkcykel som typ var så jävla populära då typ... :S) bröt iaf 2 Tår.
slog tillbaks dock, (länge leve ADHD-anfall^^) knäckte ena killens näsa, dom fick varsin anmälning också, anledningen var att jag hade försvarat en kompis på skolan mot dom några dagar tidigare i ett slagsmål..........
Notis : jag gjorde inget provocerande, stod och vänta på bussen, dom också, när dom bestämde sig för att hoppa på mig...
andra gången: sparkad i knävecket på liseberg med känga, föll som en kägla, sen sprang dom, lol.
anledning: jag lät dom inte gå före till sina kompisar i kön på Top-spin(åk-föremål)
Mina var ju inte av dom grövre sakerna, men ändå... hemskt vilket samhälle man lever i...
May 10, 2005
Nomic wrote: Jag har blivit påhoppad 2 gånger, en gång i början av 7:an, 3 mot mig (hade en sån där sparkcykel som typ var så j**la populära då typ... :S) bröt iaf 2 Tår.
slog tillbaks dock, (länge leve ADHD-anfall^^) knäckte ena killens näsa, dom fick varsin anmälning också, anledningen var att jag hade försvarat en kompis på skolan mot dom några dagar tidigare i ett slagsmål..........
Notis : jag gjorde inget provocerande, stod och vänta på bussen, dom också, när dom bestämde sig för att hoppa på mig...
andra gången: sparkad i knävecket på liseberg med känga, föll som en kägla, sen sprang dom, lol.
anledning: jag lät dom inte gå före till sina kompisar i kön på Top-spin(åk-föremål)
Mina var ju inte av dom grövre sakerna, men ändå... hemskt vilket samhälle man lever i...
Där i kön på liseberg hade man ju lätt vänt sig om och sagt
"Talk to the hand" alà Terminator
1 Guest(s)