January 17, 2002
Fick veta en dålig sak idag...
För typ 10-11 år sen när jag gick i 2an dog en kille i ettan. Han hade lekt brevid ett hus på vintern då snön på taket rasade över honom. Alla trodde tills idag att han kvävt/krossats till döds. Men nu var det så att hans storebror var med när det hände, och han började juh gräva som en tok för o få ut han.
Tyvärr kvävdes juh inte killen som låg under snön, utan hans storebror råkade köra spetsspaden rakt genom skallen på honom istället 🙁
Det förklarar varför han inte kan höra ordet spade eller brorsa utan att gråta, och han gör det ännu, fast han e 19 år.
Fy f-n va hemsk det måste ha varit! Tänk vad föräldrarna skulle säga, och hur mycket skuldkänslor du själv skulle få! Jag TRODDE att jag orsakat min favoritkatts död när jag var i samma ålder som han, och jag grinade regelbundet en hel vecka efter det (Han fick nåt andnings fel, och jag trodde att jag lekt med han för hårt, men han hade cancer visade det sig).
Lider med honom...
[ Detta Inlägg ändrades av: CoLiC den 2002-05-11 02:21 ]
February 1, 2002
va han alive innan han fick spaden i huvvet då?
man kan ju tänka åt andra hållet, det är ju nån mening med allt....
han kanske fick en isbit i huvvet o skulle fått minnesförlust och blevit utvecklingsstörd... eller förlamad och bara kunnat blinka med ett öga...
vem vet.. han kanske gjorde honom en tjänst trots allt... men att förlora en bror på det sättet kan aldrig vara kul!
1 Guest(s)