September 24, 2001
Lumpen i 10 månader 🙂 får se om jag överlever...läste lite igår om vad man kunde bli inom det militära. Officerhögskola tog inte in särskillt många :(. Typ stridspilot 6000 sökande och dom tar in 2-10 stycken. Men det vore ganska gapigt att stå som pilot i telekatalogen.
Annars blir det nog något inom media, grafisk design, multimedia eller något med film.
Ingen av er datanördar som ska göra lumopen på F7 såtenäs i höst?
September 13, 2002
nevermind wrote: Lumpen i 10 månader 🙂 får se om jag överlever...läste lite igår om vad man kunde bli inom det militära. Officerhögskola tog inte in särskillt många :(. Typ stridspilot 6000 sökande och dom tar in 2-10 stycken. Men det vore ganska gapigt att stå som pilot i telekatalogen.
Annars blir det nog något inom media, grafisk design, multimedia eller något med film.
vad ligger du som på såtenäs..
ja muckade därifrån vintern 2001
låg 330 dagar som flygmek. lökigt som fan.
January 11, 2002
tror jag vill läsa nått med mer inriktning på 3d/animerin/bildhantering/filmproduktion osv... verkar rätt ball... 😉 men ska också göra lumpen först o sen kanske jobba ett år eller nått så vi får la seee 😀
(fast iofs ska försöka bli pilot i första hand men det är ju inte direkt den allra enklaste utbildningen att komma in på så vi får la se 😀 )
September 24, 2001
heimdal wrote: [quote=nevermind]Lumpen i 10 månader 🙂 får se om jag överlever...läste lite igår om vad man kunde bli inom det militära. Officerhögskola tog inte in särskillt många :(. Typ stridspilot 6000 sökande och dom tar in 2-10 stycken. Men det vore ganska gapigt att stå som pilot i telekatalogen.
vad ligger du som på såtenäs..
ja muckade därifrån vintern 2001
låg 330 dagar som flygmek. lökigt som fan.
300 dagar flygbasjägargruppchef 🙂
3 Guest(s)