January 16, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....50,00.html hur fan lyckades han? kolla filmen ocksÄ.. helt sjukt
November 14, 2003
Jag tror inte att det var likadant som hÄlet dom visade pÄ Aftonbladet.
Förmodligen var han smal ocksÄ.
Hur ska Aftonbladet veta hur stort hÄlet var igentligen?
Jag tror inte att dom var dÀr och sÄg det sjÀlva.
NĂ„gon kanske sa,
"Oj, vilket litet hÄl förmodligen bara nÄgon meter"
-Edit-
Ett en meter stort hÄl kan ju se ut pÄ mÄnga olika sÀtt.
January 23, 2002
Mind wrote: du anar inte vilken kick man fÄr.
Erfarenhet? đ
Jag tror inte han rymde genom hÄlet.
Jag tror han gömde sig bakom dörren in till rummet eller nÄgot sÄdant och nÀr vakterna sÄg att han inte lÄg i sÀngen och hÄlet i vÀggen rusade de in och tittade ut genom hÄlet.
DÄ nÀr de stod dÀr som fÄn och tittade gick han ut genom dörren och försvann bort i sjukhusets lÄnga korridorer, snodde klÀder frÄn nÄgon annan som lÄg inne och gick ut i friheten som om ingenting hade hÀnt.
SĂ„ tror jag att det gick till men tullen vill ju inte erkĂ€nna sitt klantiga misstag sĂ„ de pĂ„stĂ„r att han verkligen stack ut genom hĂ„let. đ
February 1, 2002
Steel wrote: [quote=Mind]du anar inte vilken kick man fÄr.
Erfarenhet? đ
Jag tror inte han rymde genom hÄlet.
Jag tror han gömde sig bakom dörren in till rummet eller nÄgot sÄdant och nÀr vakterna sÄg att han inte lÄg i sÀngen och hÄlet i vÀggen rusade de in och tittade ut genom hÄlet.
DÄ nÀr de stod dÀr som fÄn och tittade gick han ut genom dörren och försvann bort i sjukhusets lÄnga korridorer, snodde klÀder frÄn nÄgon annan som lÄg inne och gick ut i friheten som om ingenting hade hÀnt.
SĂ„ tror jag att det gick till men tullen vill ju inte erkĂ€nna sitt klantiga misstag sĂ„ de pĂ„stĂ„r att han verkligen stack ut genom hĂ„let. đ
du har sett för mycke film đ
1 Guest(s)