May 19, 2003
Hej!
Fick en spontan idé att flyga utomlands senare i sommar, bara några dagar. Har inget speciellt ställe jag skulle vilja åka till, utan bara åka iväg ett par dagar för mig själv eller med en kompis. Skulle vilja veta vart man kan hitta billiga paket (flyg + rum) ?
Borde väl finnas rätt så billiga alternativ tycker jag :bok:
Tack på förhand.
January 19, 2003
http://www.travelstart.se tycker jag har ett bra flyg+hotell bokningssystem och de verkar ha rätt billiga resor.
October 28, 2002
Dra ner till holland! Hyr en bil och dra omkring i alla skona stader, se inte bara Amsterdam! Utelivet dar ar bra men inte lika som resten av Holland. Se till att aka under ngn festival.
Eller gor nagot riktigt coolt och testa Japan eller Kina (Shanghai FTW!).
SvenneCharter bland tyskar och ackliga barnfamiljer kan du gott vara utan :).
March 19, 2003
Hauk wrote: Dra ner till holland! Hyr en bil och dra omkring i alla skona stader, se inte bara Amsterdam! Utelivet dar ar bra men inte lika som resten av Holland. Se till att aka under ngn festival.
Undra om man kan hitta en resa till shanghai till rimmligt pris, skulle härna åka dit.
October 28, 2002
BarateaU wrote: [quote=Hauk]Dra ner till holland! Hyr en bil och dra omkring i alla skona stader, se inte bara Amsterdam! Utelivet dar ar bra men inte lika som resten av Holland. Se till att aka under ngn festival.
Undra om man kan hitta en resa till shanghai till rimmligt pris, skulle härna åka dit.
runt 6k t&r skulle jag gissa pa som bast, fran Arlanda till PuDong. Att ta med i kalkylen ar att det kostar ratt lite att vara har istallet ;).
July 18, 2003
Jag drar till Kos imorgon med en polare, flickvännen går på bartenderkurs där nere så jag kände att jag behvöde åka bort en runda.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)