March 4, 2003
Ja vad ska man säga... många tänker säkert "men vaddå det dör ju personer varje dag och ingen bryr sig, vad är skillnaden här?". Skillnaden är att en offentlig person har blivigt dödad, jag känner föga sorg för Anna Lindh (förutom en stark medlidan till hennes två barn), men däremot Utrikesminister Anna Lindh påverkar mig starkt. I hennes död dog en del av våran regering, en del avsverige, en del av den allmänna tron på mänsklig godhet och en stor del "trust" har försvunnit och därmed en del i många. Jag trodde inte detta kunde ske såhär öppet i Sverige, ett land där alla på ett eller annat sätt kan få fram sin åsikt utan väld....
† R.I.P † trust
Så bra sagt ...
Dom som inte fattar att mordet på utrikesministern Anna lindh är en attack på det svenska samhället, vårt sätt att att leva, vår demokrati ...
De som motsätter sig detta borde nog gå i skolan mer än 9 år i grundskolan så dom också lär sig något ... Sicka intelligensbefriade personer det finns alltså ... Skrämmande ...
March 15, 2002
NH|Falcon wrote: Jag tror inte det gynnar något läger.
Röstar man Ja bara för att visa sympati för Anna Lindh är det riktigt illa.
Tror du/ni verkligen att folk kan vara så dumma ?Vad jag ska rösta har varit bestämt sedan länge, en sån här grej påverkar inte mitt beslut.
Ett klockrent Nej!
Är övertygad att det finns folk som komemr rösta ja bara pga av det här.
March 4, 2003
Jerry wrote: Väldigt dåligt att inte skjuta upp omröstningen.
http://www.aftonbladet.se/vss/.....02,00.html
dom kan inte ... lr får
March 12, 2003
March 15, 2002
skittles wrote: spazz kan du inte visa något som helst medkänsla om du inte har något vettigt att säga så var tyst det tycker iaf jag,tänk om någon i din familj dog och någon annan skriver jag bryr mej inet mer än om min granne skulle dö. fy fan vilken j**la dum kommentar!
Ehh läs vad jag skrev, jag skrev inte att jag inte bryr mig utan att det inte påverkar mig personligt. Tycker där finns en viss skillnad
March 12, 2003
June 23, 2002
http://www.sapo.se är den riktiga sidan.
Men ganska "coolt" eller hur man ska uttala det. 😕
March 12, 2003
March 12, 2003
4 Guest(s)