December 18, 2001
http://idg.se/ArticlePages/200.....OS.dbp.asp
Någon härifrån som ställt ut sin burk?
October 27, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Bogus^]Pain har gjort det iaf...
Därför han inte är så aktiv här för tillfället 😛
De ville bara ha burken, jag sitter här hemma och är aktiv. I can do active stuff, look at me, I'm the active guy! [Image Can Not Be Found]
*Doing the activedance* [Image Can Not Be Found] :bgrin:
February 12, 2003
PaiN wrote: [quote=Smirnoff]har en kompis som har ställt ut sin..
Pain: Får du någon erkättning om någon kommer o snor din burk?
Burken är försäkrad till 20 000kr av tekniskamuseet, så nog får jag ersättning. 🙂
Fast lite drygt vore det...
Får du 20 papp om jag snor den, och du inte anmäler?
October 27, 2001
AMD_RULEZ wrote:
Får du 20 papp om jag snor den, och du inte anmäler?
Jag har skrivit ett kontrakt med museet att jag lånar ut ett chassi värt 20 000kr (allas burkar är försäkrade till det). Om det försvinner ur deras ägo bör de rimligtvis ersätta mig med en passande summa (se 20000kr).
Då jag inte är där och chassit inte är i min ägo är det inte min sak att anmäla. But dont even think about doing it "AmD_Ruläz". 😛
October 27, 2001
True... det har gått åt åtskilliga timmar åt det chassit + att man bör få kompensation för sveda och verk om man förlorar det, det är ju som en när och kär vän 😉
Men 20 000 vore inte helt fel... du kan ju få köpa chassit för det Marron, så håller vi oss lagliga och så 😛
February 12, 2003
PaiN wrote: [quote=Pojo]Men jag menade att du har väl annat där med eller lite hårdvara i chassiet.
Mjo... Men det är bara nätagget, neonröret och fläktarna som funkar. 🙂
De andra delarna är bara där för syn skull. 😛
Hmm... Fan, de jävlarna kommer anmäla... Synd. Annars hade jag tagit det för din skull... Du kunde t.o.m fått tilbaka det...;)
October 27, 2001
AMD_RULEZ wrote:
Hmm... Fan, de jävlarna kommer anmäla... Synd. Annars hade jag tagit det för din skull... Du kunde t.o.m fått tilbaka det...;)
Hade ju sätt jätte fint ut om de kom glidandes in i rummet.
...och där står chassit som har försvunnit och vi ska ge dig pengar för...:wide: riight...:wide: soo...:wide: here's your money... :wide: riight..:wide: :-k see you... bye... 8-[
:va: O:) [-o<
1 Guest(s)