January 23, 2002
PaiN wrote: [quote=AMD_RULEZ] Hmm... Fan, de jävlarna kommer anmäla... Synd. Annars hade jag tagit det för din skull... Du kunde t.o.m fått tilbaka det...;)
Hade ju sätt jätte fint ut om de kom glidandes in i rummet.
...och där står chassit som har försvunnit och vi ska ge dig pengar för...:wide: riight...:wide: soo...:wide: here's your money... :wide: riight..:wide: :-k see you... bye... 8-[
:va: O:) [-o<
Men om man snor chassit, du får pengarna, sedan lämnar man tillbaka chassit till dig och får pengarna av dig.
Om de sedan kommer så säger du bara att de som snodde chassit höll det som gisslan tills de skulle få pengarna och sa att du inte fick koppla in polisen för då skulle de förstöra chassit.
Och eftersom du älskar ditt chassi så mycket så ringde du aldrig polisen utan följde deras instruktioner och betalde samt fick tillbaka chassit.
Sen när det lugnat ner sig så kan ju du och "tjuven" dela på pengarna, 10 papp var är inte så illa. 😀
September 28, 2003
Steel wrote: [quote=PaiN][quote=AMD_RULEZ] Hmm... Fan, de jävlarna kommer anmäla... Synd. Annars hade jag tagit det för din skull... Du kunde t.o.m fått tilbaka det...;)
Hade ju sätt jätte fint ut om de kom glidandes in i rummet.
...och där står chassit som har försvunnit och vi ska ge dig pengar för...:wide: riight...:wide: soo...:wide: here's your money... :wide: riight..:wide: :-k see you... bye... 8-[
:va: O:) [-o<
Men om man snor chassit, du får pengarna, sedan lämnar man tillbaka chassit till dig och får pengarna av dig.
Om de sedan kommer så säger du bara att de som snodde chassit höll det som gisslan tills de skulle få pengarna och sa att du inte fick koppla in polisen för då skulle de förstöra chassit.
Och eftersom du älskar ditt chassi så mycket så ringde du aldrig polisen utan följde deras instruktioner och betalde samt fick tillbaka chassit.
Sen när det lugnat ner sig så kan ju du och "tjuven" dela på pengarna, 10 papp var är inte så illa. 😀
lysande steelan, lysande 😉
October 27, 2001
Hehe steel, du är en riktig geni! Eller inte 😛
NH är ju så stort och känt att alla vid det här laget har fått nys om din plan. 😛
Folk i min vänskapskrets påstår att det har varit något raportage i Boråstidningen om mig. Själv har jag inte hört eller sett något. 😛
De kanske rippade intervjun från Ulricehamnstidningen. Kan någon som har boråstidningen reda ut detta? 🙂
1 Guest(s)