November 26, 2002
Delph1 wrote: Ni skulle vart med när jag skar upp en blåsa på en vännina som täckte i stort sett hela handflatan istället. Då kom det mycket var 😉
//Andreas
...en väninna?? En kille kan ha tjejkompisar, kvinnliga bekanta, flickvän osv MEN 'väninna' låter som en kille i skinnbyxor och tajt topp. Är det ngt du försöker säga Delph1 ??? 😀
November 27, 2003
John_lz wrote: [quote=Delph1]Ni skulle vart med när jag skar upp en blåsa på en vännina som täckte i stort sett hela handflatan istället. Då kom det mycket var 😉
//Andreas
...en väninna?? En kille kan ha tjejkompisar, kvinnliga bekanta, flickvän osv MEN 'väninna' låter som en kille i skinnbyxor och tajt topp. Är det ngt du försöker säga Delph1 ??? 😀
Uhh nja hon var en äldre kvinna jag pluggade tillsammans med så vännina lät inte helt fel 😉
//Andreas
February 1, 2002
Delph1 wrote: [quote=John_lz][quote=Delph1]Ni skulle vart med när jag skar upp en blåsa på en vännina som täckte i stort sett hela handflatan istället. Då kom det mycket var 😉
//Andreas
Uhh nja hon var en äldre kvinna jag pluggade tillsammans med så vännina lät inte helt fel 😉
//Andreas
hehe, jo det gör det 😛
June 28, 2001
Gueno wrote: [quote=Delph1]Ni skulle vart med när jag skar upp en blåsa på en vännina som täckte i stort sett hela handflatan istället. Då kom det mycket var 😉
//Andreas
Var(t) då? :bgrin:
obelix wrote: Är även du en sådan som tycker att det är kul med att tömma saker? :bgrin:
Det är ju det roligaste som finns.
Nästan så jag vill klämma andras finnar. 🙄
jahadu, om du vill så kan du komma över en gång om dagen och ta hand om skiten jag har på min rygg. (wacko)
själv tycker jag oxå om att tömma en sak, men det är inte riktigt samma sak.
April 30, 2004
October 18, 2002
obelix wrote: Den största bölden jag har tömt mätte ca 5x12 cm, jag fick snitta med ett rakblad för att få ut allt var och blod som fanns.
Efteråt så var det ett håll lika stort som en femkrona och som var ca 5-6 mm djupt :bgrin:
Hemoroid? :p
Nej men vad faen va det? nå brännblåsa?
2 Guest(s)