May 17, 2002
punkrock skulle jag nog med kalla det.. eller Amerikans garagepunk-rock..
även jag måste nog tillägga att det finns ett antal musikstilar som är bättre... vill inte nämna någon dock för då kommer denna tråd snart att övergå till att alla ska säga musikstilar som de tycker är bättre än den som svarade på tråden senast. Om du tycker att Blink 182 är bra så tyck du det... men helst inte bara..
January 15, 2004
Hehe.. nä, jag uppskattar stilen lite.. Det är bara just Blink 182 som är så irriterande. Känns som dom plockat upp instrumenten och hittat på allt medans dom spelar. Hade det varit så kanske man skulle blivit en aning imponerad, men jag tror inte det är så dom jobbar.
Hoppsan.. nu klagade jag ju bara mer, det va inte tänkt så från början.. Kanske blev inspirerad av Blink 182..? :bgrin:
January 20, 2003
boogey wrote: Visst fan fick Blink 182 pris för bästa debutalbum när de släppte Enema of The State?
Lite lustigt med tanke på att jag har ett album som kommit innan det + att det finns ett ännu tidigare... 😉
va fick dem?
jag har alla album utom senaste som suger.
cheshire cat, buddha och dude ranch kom alla tre innan enema of the state... mystiskt... dude ranch är helt klart deras bästa.
2 Guest(s)