January 30, 2004
okej jag var på ett ställe i helgen med typ dansgolv, musik osv. DÄr träffade jag äntligen en tjej som jag dansade med länge och strulade med. Hon ville ha mitt nummer och jag fick hennes. Hon sa att jag skulle ringa henne imorgon och så skulle vi typ göra nåt. Vi smsade lite grann på natten och hon sa att hon hade kul osv. Sen nästa dag då så snackade vi lite om vad vi skulle göra. Vi kom fram till filmtittning. Sen lite senare skickade hon till mig och sa att hon tyvärr inte kunde komma men att vi kanske skulle göra nåt imorgon. Då skickade jag till henne att okej då gör vi något imorgon då. Hon sa okej jag ringer dig. Men hon ringde aldrig dagen efter och har inte hört av sig alls på 2 dagar 🙁 Varför!? KAn hon inte bara säga att hon inte vill träffa mig istället? Bara så att man vet! Blir GALEN! och sur :arg:
Föresten ska jag skicka till henne eller ringa henne och fråga varför hon inte hört av sig?
Var tvungen att skriva av mig lite.
May 29, 2001
Ring eller skicka sms och fråga rakt ut om hon inte vill ha något mer med dig att göra, ta det lungt och var trevlig och fråga om så är fallet och isåfall så har du åtminstone gjort dig förtjänt av ett ärligt svar.
Dom där honorna kan va jävligt svåra att tyda ibland 🙂
January 30, 2004
whak wrote: [quote=kutlo] Skriv "I GOT 99 PROBLEMS BUT A BITCH AIN'T ONE" 🙄
jay-z_and_linkin_park-points_of_authority-99_problems-one_step_closer
Fyllestrul ska man inte alltid ta så seriöst.
Inte ofta det leder till något på fyllan, enligt egna erfarenheter. :bok:
Jag fattar också att det kanske inte händer så ofta på fyllan men efter som vi snackde dagen efter och planerade vad vi skulle göra på kvällen så. jaaaaaa
June 23, 2002
whak wrote: [quote=kutlo] Skriv "I GOT 99 PROBLEMS BUT A BITCH AIN'T ONE" 🙄
jay-z_and_linkin_park-points_of_authority-99_problems-one_step_closer
Fyllestrul ska man inte alltid ta så seriöst.
Inte ofta det leder till något på fyllan, enligt egna erfarenheter. :bok:
Word, man ska aldrig ta det seriöst.
Du kan väl ringa och fråga, men ingen idé att tjata och så.. annars tror jag nog hon skulle ha hört av sig om hon nu är intresserad.
January 22, 2003
Izomatic wrote: Är i precis motsatt situation... Inte speciellt lätt att säga att man inte bryr sig ... Känns taskigt...
Kan säga att det är jävligt mycket bättre än att gå runt och inte veta, försök bara säga det på ett trevligt sätt 🙂
@FrantiC
Hoppas hon är ärlig vare sig hon vill träffa dig eller inte, I wish you the best of luck
January 30, 2004
NES_Boy wrote: [quote=Izomatic]Är i precis motsatt situation... Inte speciellt lätt att säga att man inte bryr sig ... Känns taskigt...
Kan säga att det är jävligt mycket bättre än att gå runt och inte veta, försök bara säga det på ett trevligt sätt 🙂
@FrantiC
Hoppas hon är ärlig vare sig hon vill träffa dig eller inte, I wish you the best of luck
mm tackar men hon har inte svarat än..får se hon kanske inte har på sig mobilen 🙂 haha, 🙁
2 Guest(s)