September 13, 2002
Suizide wrote: Sånt där är så jobbigt, känner igen det själv. Hur fan funkar en kvinna egentligen? Jag skulle göra vad som helst för att få bara liiiite inblick i hur dom där varelserna funkar.
läs igenom de du skrev, tänk lite, å fråga dig sedan.. vill du verkligen veta vad en kvinna tänker?
EDIT: .. e du en guenowannabe? map. BMW märket?
August 11, 2001
Death On Wings wrote: Setill att få sätta på henne så hon är till någon nytta i alla fall. Du har ju bekostat sms till henne så det borde hon ställa upp med.
Spoken by a true monkey, haha
Det är faan inte lätt att lyckas bland damerna.
Man ska ha fet plånbok, stora muskler och vara välhängd...Dessutom ska man va rolig oxå.
Som om inte de räckte så ska man va snygg oxå, men inte FÖR snygg för då kanske andra brudar tittar på en.
Tror jag ska lägga ner det med brudar.......eller oxå inte? 🙄
Nomic wrote: [quote=Death On Wings]Setill att få sätta på henne så hon är till någon nytta i alla fall. Du har ju bekostat sms till henne så det borde hon ställa upp med.
Om de vart så lätt att man ska få valuta för sms, då hade jag vart john holmes vid detta laget 😎
??
Tror du att den blir större för var gång du sätter på??
Då väntar dej bevikelse framledes..
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Nomic][quote=Death On Wings]Setill att få sätta på henne så hon är till någon nytta i alla fall. Du har ju bekostat sms till henne så det borde hon ställa upp med.
Om de vart så lätt att man ska få valuta för sms, då hade jag vart john holmes vid detta laget 😎
??
😎
Han kanske menade att han skulle dött i AIDS redan...;)
July 14, 2004
denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=Nomic][quote=Death On Wings]Setill att få sätta på henne så hon är till någon nytta i alla fall. Du har ju bekostat sms till henne så det borde hon ställa upp med.
??
😎
Han kanske menade att han skulle dött i AIDS redan...;)
:)R
September 15, 2002
Ta och gör precis tvärt om med nästa tjej. Om du håller på att ringa och skicka sms skrämmer du i väg de flesta. Det är en myt att det är killarna som jagar (de är bara första kvällen det är så).
Om du hade verkat rimligt intresserad hade hon varit hos dig nu.
Ringa och fråga ut dem om de inte vill träffas är att be om att få mobilsvar till svars nästa gång.
January 22, 2003
Danne980 wrote: Ta och gör precis tvärt om med nästa tjej. Om du håller på att ringa och skicka sms skrämmer du i väg de flesta. Det är en myt att det är killarna som jagar (de är bara första kvällen det är så).
Om du hade verkat rimligt intresserad hade hon varit hos dig nu.Ringa och fråga ut dem om de inte vill träffas är att be om att få mobilsvar till svars nästa gång.
Ganska sant, verka ointresserad så blir du helt plöttsligt mycket mer intressant 🙂
January 14, 2004
FrantiC wrote: Redan, nu fick jag svar på sms:et. Hon skrev att bla bla hennes syrra hade kommit ner till henne osv. Och att hon vill träffa mig som kompis och att jag inte skulle få falska förhoppningar, vad gör man?
Svarar att man har tillräckligt med vänner. 😛
Eller om du tycker hon var nog trevlig så får ni väll träffas som kompisar och har du tur kanske hon har nån het kompis 😀
Edit: Wohoo 100 inlägg 😀
May 19, 2003
FrantiC wrote: Redan, nu fick jag svar på sms:et. Hon skrev att bla bla hennes syrra hade kommit ner till henne osv. Och att hon vill träffa mig som kompis och att jag inte skulle få falska förhoppningar, vad gör man?
Springer dit i dina porrigaste kläder, med en stereo som spelar superporrig strippmusik. Knackar på och så fort dörren öppnas så tar du och sätter igång stereon och rör dig mot henne (och syrran, hehe) samtidigt som du tar av dig kläderna...
:bgrin:
Klar dumpfaktor på det SMS'et...
"Mister du en, står dej tusen åter"..
Upp med hakan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 14, 2004
Vamp wrote: [quote=FrantiC]Redan, nu fick jag svar på sms:et. Hon skrev att bla bla hennes syrra hade kommit ner till henne osv. Och att hon vill träffa mig som kompis och att jag inte skulle få falska förhoppningar, vad gör man?
Springer dit i dina porrigaste kläder, med en stereo som spelar superporrig strippmusik. Knackar på och så fort dörren öppnas så tar du och sätter igång stereon och rör dig mot henne (och syrran, hehe) samtidigt som du tar av dig kläderna...
:bgrin:
Jag gillar Vamps förslag
5 Guest(s)