May 10, 2005
Death On Wings wrote: [quote=jo][quote=FrantiC]Haha 🙂
hon kanske glömde skriva till k:et framför kompis? 😛
Hehe, jo kanske...
Men min erfarenhet är att när de säger att de vill vara kompisar så betyder det att de inte vill träffa en överhuvudtaget... 🙁
//jo
Sedär ja du kan ju du oxå 😀
Bli dumpad eller? Hehe, jo, det är jag bra på... blir typ:
-"Det är inget fel på dig, men håll dig borta från mig!" (Det säger tjejerna förstås inte rakt ut, men det är vad som menas).
Kan nån snäll moderator ta bort den första meddelandet i dubbelposten?
//jo
May 10, 2005
FrantiC wrote: Men nu blev det ju bara jobbigare, nu vet jag ju inte vad jag ska skriva tillbaka istället...jag tror inte jag vill träffa henne som kompis. Kan inte dte betyda att hon vill ta det slow? kanske kanske? 🙂
Jag hade inte skrivit nåt alls. Hon vill nog inte träffa dig överhuvudtaget gissar jag. 🙁
Om hon vill det så kommer hon att sms:a dig.
//jo
January 14, 2004
FrantiC wrote: Men nu blev det ju bara jobbigare, nu vet jag ju inte vad jag ska skriva tillbaka istället...jag tror inte jag vill träffa henne som kompis. Kan inte dte betyda att hon vill ta det slow? kanske kanske? 🙂
Nja det vore ju optimistiskt att tro att hon vill ta det slow.. men du kan ju skriva typ att hon kan ringa när hon vill hitta på nått och har du tur ringer hon aldrig 😛
July 18, 2003
Skit i den tjejen, det finns alltid någon annan till dig.
Happy hunting!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
January 22, 2003
Räkna inte med det, dessa onda och okännsliga varelser säger det bara inte rakt ut men vad dom menar är "Stay away!"
Tyvärr
4 Guest(s)