June 17, 2003
Att hitta ett vettigt fruntimmer i denna sjuka tid är tyvärr helt omöjligt. Med omöjligt menar jag omöjligt. Är hon snygg saknar hon hjärna, har hon hjärna är hon också en rabiat feministhora från helvetet, är hon perfekt kommer hon garanterat träffa någon annan. Så, ge up helt enkelt. Sök dig till närmaste krog och sätt på en full intelligensbefriad fjortis istället, efter x antal av dessa krogrundor bör du vara lika trött som jag på fanskapen, då kan du se dig själv som befriad från frestelser, det är den enda vägen.
Ja, jag har snott texten ifrån ett annat forum:-)
March 10, 2002
Gorbarog wrote: Att hitta ett vettigt fruntimmer i denna sjuka tid är tyvärr helt omöjligt. Med omöjligt menar jag omöjligt. Är hon snygg saknar hon hjärna, har hon hjärna är hon också en rabiat feministhora från helvetet, är hon perfekt kommer hon garanterat träffa någon annan. Så, ge up helt enkelt. Sök dig till närmaste krog och sätt på en full intelligensbefriad fjortis istället, efter x antal av dessa krogrundor bör du vara lika trött som jag på fanskapen, då kan du se dig själv som befriad från frestelser, det är den enda vägen.
Ja, jag har snott texten ifrån ett annat forum:-)
January 20, 2002
whak wrote: [quote=kutlo] Skriv "I GOT 99 PROBLEMS BUT A BITCH AIN'T ONE" 🙄
jay-z_and_linkin_park-points_of_authority-99_problems-one_step_closer
Fyllestrul ska man inte alltid ta så seriöst.
Inte ofta det leder till något på fyllan, enligt egna erfarenheter. :bok:
Tänk vad alla har i åtanke när dem ska ut på krogen ? 😀 😎
Inte direkt fixa ett seriöst förhållande iaf.
Enligt mig så drar man ut för att kröka och röjja med polarna och/eller fixa något 'one night stand'.
January 20, 2002
optimuz wrote: Du ska dra hem dom direkt eller åka på bortamatch redan samma natt som du är ute, det är enda sättet att garanterat få ut vad man vill av kvällen 😉 Man ska aldrig lita på tjejer, speciellt inte att dom ska ringa upp dagen efter eller liknande!
Det är sant.
Vi borde rada upp alla irriterande moment som vi killar här på forumet har råkat ut för och verkligen visa hur kvinnor fungerar...
January 30, 2004
Death On Wings wrote: [quote=FrantiC]haha jag skickade nyss tillbaka, var tvungen kan ju inte bara låta det va 🙂 Skrev vad hon menade med falska förhoppningar och lite annat. Ska vi se vad hon svarar 🙂
Foooool 👿
Varför då har ju inget å förlora på det? Kommer typ aldrig träffa på henne ändå 🙂
December 31, 2001
FrantiC wrote: [quote=Death On Wings][quote=FrantiC]haha jag skickade nyss tillbaka, var tvungen kan ju inte bara låta det va 🙂 Skrev vad hon menade med falska förhoppningar och lite annat. Ska vi se vad hon svarar 🙂
Foooool 👿
Varför då har ju inget å förlora på det? Kommer typ aldrig träffa på henne ändå 🙂
Såhär ser hon ut inombords.
[Image Can Not Be Found]
January 30, 2004
Death On Wings wrote: [quote=FrantiC][quote=Death On Wings][quote=FrantiC]haha jag skickade nyss tillbaka, var tvungen kan ju inte bara låta det va 🙂 Skrev vad hon menade med falska förhoppningar och lite annat. Ska vi se vad hon svarar 🙂
Foooool 👿
Såhär ser hon ut inombords.
[Image Can Not Be Found]
haha 😀
jo kanske det men jag är tvungen kan inte släppa det. Tänker på det typ hela tiden fast att jag kanske inte borde det :S
1 Guest(s)