June 3, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....83,00.html
1, Fixa fet lokal åt alla rejvare i Uppsala.
2, Köpa sig en "lagom" stor lägenhet mitt i stan.
3, Den där M3 CSL:en är visst min + den där RS6an. :bgrin:
May 1, 2005
ahahaha. läste den nyheten innan idag. Vet faktiskt inte vad ja skulle gjort med så mycke stålar. Köpt värstindatorn, allt de dyraste 😀 . Hus till bägge mina föräldrar. Tågresa tillsmåland så ja äntligen kan få hälsa på den snygga, trevliga tjejen som ja chattar me , nya balla grejor till mina polare, vad dom vill. Livstidsprenumeration på datormagazin, PC-Gamer, Internetworld och illustrerad vetenskap. Nya servrar till NHs Crew om de vill ha :p , ett bananplantage, många elgitarrer samt förstärkare. Trumset, ett enormt ett (ska helst likna Joey Jordisons), stor LCD-skärm så man kan lira CS stort :p . Mer vet jag inte än, men än har jag väl knappt gjort av med ens en tiondel?
Nja, skatta och besikta in bilen igen kanske..
Antagligen kosta på en service med nya tändstift, brytare också..
Antagligen köpa ett hus här i byn, kanske gamla disponentvillan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 29, 2003
Gueno wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....83,00.html
1, Fixa fet lokal åt alla rejvare i Uppsala.
2, Köpa sig en "lagom" stor lägenhet mitt i stan.
3, Den där M3 CSL:en är visst min + den där RS6an. :bgrin:
4. Köpa en tjej?
:bgrin:
October 18, 2002
Skulle nog börja dagen med att klä mig i riktigt risiga kläder, fylla en väska eller två med kontanter nog att köpa en ferrari eller annan dyr bil.
Sendan skulle jag fara runt till olika ferrari handlare och skrattat och visat pengarna för dem, efter att dem ignorerat mig ett tag. Sedan skulle jag knalla vidare till nästa bilhandlare.
Göra likadant i några "snoffs butiker" i stockholm.
På kvällen skulle jag göra det samma utanför några uteställen i stockholm som har sådana väldig krav på vilka som kommer innanför dörren.
Efter att ha blivit nobbad där gång efter gång skulle jag köpa spybar och bjuda in alla hemlösa jag kan hitta. Ge "fabbe" sparken och urinera på golvet för att sedan gå vidare till ett lagom bra hotell och sova och tänka på vilka jag ska göra sura nästa dag.
March 10, 2002
[-Pale- wrote: ]Skulle nog börja dagen med att klä mig i riktigt risiga kläder, fylla en väska eller två med kontanter nog att köpa en ferrari eller annan dyr bil.
Sendan skulle jag fara runt till olika ferrari handlare och skrattat och visat pengarna för dem, efter att dem ignorerat mig ett tag. Sedan skulle jag knalla vidare till nästa bilhandlare.
På kvällen skulle jag göra det samma utanför några uteställen i stockholm som har sådana väldig krav på vilka som kommer innanför dörren.
Efter att ha blivit nobbad där gång efter gång skulle jag köpa spybar och bjuda in alla hemlösa jag kan hitta. Ge "fabbe" sparken och urinera på golvet för att sedan gå vidare till ett lagom bra hotell och sova och tänka på vilka jag ska göra sura nästa dag.
Ååhh, det där låter alldeles utmärkt. 😀
October 18, 2002
Dehman wrote: [quote=[-Pale-]]Skulle nog börja dagen med att klä mig i riktigt risiga kläder, fylla en väska eller två med kontanter nog att köpa en ferrari eller annan dyr bil.
Ååhh, det där låter alldeles utmärkt. 😀
🙂 dom ska bara ha dom som tror att dom är sådana "storfräsare"
Flickans farsa va inne och skulle handla ny kostym innan dottern (min flickvän) skulle ta studenten.
Nu minns jag inte vad butiken heter, men dom säljer mycket dyra kläder.
Men iaf han är en sådan som inte är så noga med vad han klär sig i till vardags.
Men han tittar runt där inne hittar en som han tycker är fin. 10.000kr kostar den, kavaj och byxa. Det är inga som hellst problem för honom att slänga upp sådana pengar.
Men expiditen, en medelålders dam knappt kollar åt hans håll. Utan bara står där vid kassan och pillar med någe och petar sig under naglarna.
Så fadern hänger tillbaka kostymen, går till en annan butik och köper en komplett kostym + skjorta och slipps med en slutnota strax under 10k.
Går tillbaka till den första butiken med sina kassar, går fram till damen i kassan. Lägger påsarna på disken. Tar upp plånboken för att sedan ge henne kvittot, för att hon ska kunna kolla på det.
Sedan hånflinar han och säger att det nog hade blivit dyrare om han handlat i deras butik. Vänder på klacken och går ut.
June 17, 2002
Hauk wrote: Är det efter skatt man får dom pengarna då eller? Annars blir det väl bara strax under en halv 😉
Jag skulle nog gömma pengarna i lichtenstein och sedan gå i pension. Flytta till Amsterdam och sen får vi väl se därifrån.
ja en sak e ju säker.. Skatteverket ska då fan inte få veta att jag fick pengarna..
February 21, 2003
lotterivinster är ju konstigt nog skattefritt...
enda sättet att bli rik i sverige är inte att jobba, utan vinna på lotto...
köpa det företag jag jobbar på och sen börja jobba halvtid å vara mer med kidsen, en liten båt till landet... (typ 32fot eller så...)
annars skulle jag nog bara softa ett tag...
nu vet jag... finns ett coolt gammalt hus här där jag bor, skulle ta och köpa det och börja rusta upp och sälja det hus jag har idag... 🙂
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
March 14, 2004
Hade skänkt 200 miljoner till någon väljörenhet och 200 miljoner till släkt och vänner. Sedan så skulle jag ha köpt ett hus i staden Dröbak vid Oslofjorden i Norge. Stan ligger som i en dal och längst ner i dalen finns Oslofjorden. Hela stan är trähus från sent 1800-tal och bilar är förbjudna inne i själva stan. Efter det skulle jag ha köpt mig en fin TVR och stoppat i något garage utanför stan. Vid mitt 200 kvadratsträhus skulle jag ha en ca 45 fots segelbåt samt en Hydrolift båt som jag snabbt kan ta mig till min TVR med.
1 Guest(s)