January 28, 2003
Var på hans konsert på Malmöfestivalen, har aldrig haft så kul på en konsert för fan!
Skrattade ju åt eländet från början till slut :bgrin:
De två bästa sakerna var att inför varje låt, så ställde de upp EXAKT lika dant på scen, alla med ryggen mot publiken och på samma plats som innan förra låten.
Den andra saken, som jag fortfarande är impad av; Det lät PRECIS som på skivan, snacka om grym live-artist! 🙄
Men som sagt, vissa tar ju honom på allvar och det är nog inte riktigt meningen 😛
December 2, 2001
rock599 wrote: kass....allmänt
45år e väl han
han var väl dr.bombay innan?
Han är 36 och är INTE bombay :bok:
http://www.susning.nu/Dr_Bombay
http://www.susning.nu/Gunther_.....hine_Girls
March 21, 2003
Smirnoff wrote: [quote=Tindy][quote=Spyder]Jäkligt skön!
Har även sett han live då han va här i Gävle på en nattklubb!
Hehe, då var jag också där 😀
Var ni där bara för brudarna eller för musikens skull 🙄
Dom va ju där för att se Günter såklart 😀 (Tycker han är sexig)
NOT
February 3, 2003
Tindy wrote: [quote=Spyder]Jäkligt skön!
Har även sett han live då han va här i Gävle på en nattklubb!
Hehe, då var jag också där 😀
tindy avslöjjar sin egentliga musiksmak 😉 hahaha
såg han dock i ca 2 sek på malmöfestivalen... sedan drog jag till bastionen fort som fan... 😛 covenant
March 10, 2002
MrWeizel wrote: Var på hans konsert på Malmöfestivalen, har aldrig haft så kul på en konsert för fan!
Skrattade ju åt eländet från början till slut :bgrin:
De två bästa sakerna var att inför varje låt, så ställde de upp EXAKT lika dant på scen, alla med ryggen mot publiken och på samma plats som innan förra låten.
Den andra saken, som jag fortfarande är impad av; Det lät PRECIS som på skivan, snacka om grym live-artist! 🙄
Men som sagt, vissa tar ju honom på allvar och det är nog inte riktigt meningen 😛
Inför varje låt? Spelade dem inte typ samma låt 10 gånger? :-k
Jo han var ganska grym live. Särskilt när han slutade röra på läpparna och tog bort mikrofonen men fortfarande sjöng. 😉
3 Guest(s)