July 27, 2002
I åldrarna 13-17 så är det en sjuk homofobi som existerar.
Möter man däremot folk som är runt 20 så är det mer "inge fel att vara bög".
Jag har inget emot dom iaf, och jag är inte homosexuell. Jag behöver inte tycka att det är rätt men jag behöver inte heller säga till dom att det är fel (om jag nu tyckte det).
Om man träffar två bögar så är de ju två personer som vilken kille och tjej som helst, enda skillnaden är ju vad de gör när de har Sex, i princip. Och hur mkt med det har vi/jag att göra med det?
Vad tycker ni?
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=abishai]så länge båda tjejerna är snygga har jag inga problem med homosexuella.
Och det grundar du på att folk bara får vara Homosexuella om det är två tjejer som tillfredställer dig i tankarna ( med tanke på att de skulle vara "snygga" som du skrev) ?
Du fattade nog inlägget rätt, jag fattar hur han tänker.
Men visst dom får va bögar, som Joni säger bara dom inte stör mig.
December 15, 2003
Personligen försöker jag inte ha fördomar om homosexuella men det kan krypa i mig när jag ser två karlar hångla (och nej, det är ingen latent homosexualitet hos mig då jag vid min ålder -33år- är tämligen säker på min heterosexualitet) dock så kan jag finna en viss perverst nöje i att se två snygga tjejer hångla med varandra, visst det är fel av mig att tänka så men så är det.
June 3, 2001
Bögar är bra.
Dom brukar ha ett bra öga för detaljer (se Fab 5).
Dessutom blir det fler tjejer över till oss andra. :bgrin:
Gillar dock inte när dom tar på mig.
För ett tag sen när jag var ute var den en som nöp mig i baken.
Visst, jag blir smickrad men snubbar är inte min stil.
Flator är lite roligt att titta på. :bgrin:
Och vi har något gemensamt..
Dock blir det färre brudar till oss.
February 3, 2003
Callister wrote: Sen brukar alltid 95 procent av killarna inte ha något emot Homo- tjejer men killar är det en annan sak med, why?
Har väl något med att det ska vara macho att vara ute efter alla tjejer och kunna få dom.
Eller rädslan för att (notera ironin) den stora hemska bögen ska stoppa sin ja-ni-vet-vad i häcken på mig... Finns ju folk som tror seriöst att det är det enda som bögar gör. Såg en dokumentär om det för evigheter sedan 😛 fan vad sjukt det var.
1 Guest(s)