May 29, 2001
Har två polare som e bögar, dom e schyssta 🙂
Men jag måste säga att jag fortfarande har svårt för "fjolliga" bögar, det är ju inte deras fel utan mitt problem, det går bara inte ihop för mig, någon som är mer feminim än värsta bimbo bruden fast i en mans kropp...konstigt tycker jag
November 26, 2003
Alla ska få gifta sig, adoptera barn som de vill anser jag. Ett uttryck som homo-adoptioner gör mig allergisk. Adoption ska det heta. Att kalla homosexuellas äktenskap för partnerskap gör mig ilsken. Så fort två människor vill leva ihop och markera det med en ceremoni, så ska ceremonin benämnas på samma sätt vare sig det är två killar, två tjejer, eller en kille och en tjej, eller två transsexuella, m.fl. kombinationer. Tror alltså också att det finns fler kön än två.
Förresten på tal om kön, tror ni det finns ett biologiskt kön därute bortanför språket? Fundera på den frågan. Tänk på vilken makt språket har. Om vi inte benämner våra kroppar och kroppsdelar med könsgrupperande namn, vad finns då där? NÅGOT finns, men är det manligt eller kvinnligt innan vi gett kroppsdelarna namn? Uttrycken "manligt" och "kvinnligt" är ju i sig språkliga konstruktioner, ämnade att skapa en uppdelning. Fundera på det som sagt..tanken är svindlande.
November 22, 2001
conny_69 wrote: Ordet naturligt är intressant. Hur definiera naturligt? Vem har gjort den definitionen? Vad är i så fall onaturligt? Kan det finnas fler definitioner på naturlighet än man från början tänkte sig?
Du har helt rätt, naturligtvis kan det finnas många definitioner.
Jag utgår bara från min definition / mitt synsätt.
May 7, 2004
SantaCruz wrote: Lugnt med mig.
Känns som att dom som är homos är mer sociala, det är bra.
Har däremot fördomar mot giftemål och "skaffa-barn-ihop".
Jag ser inga problem med homosexuella som gifter sig eller skaffar barn. Äktenskap för mig är som ett bevis för att två stycken älskar varandra. Och adoption tror jag inte eller är några större problem. Ungen kanske kommer få det lite svårt, men vilken unge har inte det idag? Det är som att säga att jag inte tycker troende ska få adoptera, för ungen kommer få lära sig sånt som inte är sant. Men det är vad jag tycker iaf. 🙂
November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=Callister]Finns det någon här på forumet som är Homo och vågar erkänna? 🙂
Blivit kysst av en kille iaf 😉 Not bad .. not bad at all ....
//Andreas
Det kan jag erkänna att jag oxå gjort.
Tyckte ärligt talat inte att det var någon skillnad. Utom skägget som stack mig 😉
March 5, 2002
Death On Wings wrote: [quote=Fackamato][quote=Death On Wings]De får göra det på fel sätt om de vill, orka bry sig men det är ju inne att vara bög nu så.
haha, är det? (vem byr sig?)
Fel sätt ? jadå det är det allt, annars skulle väll alla ha k*k eller hur ? 🙂
... "orka bry sig men det är ju inne att vara bög nu så." <- det menade jag
October 24, 2002
Gueno wrote: Bögar är bra.
Dom brukar ha ett bra öga för detaljer (se Fab 5).
Dessutom blir det fler tjejer över till oss andra. :bgrin:
Gillar dock inte när dom tar på mig.
För ett tag sen när jag var ute var den en som nöp mig i baken.
Visst, jag blir smickrad men snubbar är inte min stil.
Testa att bli nipen i rumpan av en äldre gubbe...
March 14, 2001
Fackamato wrote: [quote=Death On Wings][quote=Fackamato][quote=Death On Wings]De får göra det på fel sätt om de vill, orka bry sig men det är ju inne att vara bög nu så.
Jo de är fan inne att vara bög..
December 31, 2001
Fackamato wrote: [quote=Death On Wings][quote=Fackamato][quote=Death On Wings]De får göra det på fel sätt om de vill, orka bry sig men det är ju inne att vara bög nu så.
Aaa ok, tycker du inte det då ? jag tycker varenda "kändis" är en stjärtgosse eller liknande nuförtiden.
2 Guest(s)