December 30, 2001
jag typ surfar (behövs väl en 500MHz max) och lirar CS (1ghz räcker oxå)
på min 1600@1800... så jag utnytjar inte min max nä
July 3, 2002
redalert72 wrote: jag typ surfar (behövs väl en 500MHz max) och lirar CS (1ghz räcker oxå)
på min 1600@1800... så jag utnytjar inte min max nä
öhh... jag har en 500mhz.. går fin fint att spela spel :rull:
September 15, 2001
Jag skriver uppsatser, arbeten, krönikor, artiklar av alla de slag och lagrar allt i datorn.
I datorn finns arbeten om JAS 39 Gripen, "Stjärnors uppkomst, liv och död", ett arbete i konsthistoria, musikarbete, sex svenska uppsatser(bara för skojs skull), tre engelska uppsatser och en massa annat skit som jag egentligen inte behöver, bara tidsfördriv att sitta och skriva om allt och ingenting.
Har även en krönika i sju delar om mäns sexuella beteende. Intressant läsning...
July 16, 2001
nejrå, skojade. har knappt nå porr alls på datorn. men du har rätt, en flickvän behöver jag nog..
men oftast spelar jag CS, nästan bara CS... om jag inte gör det kollar jag forum som detta, eller chattar på IRC & ICQ. händer att man tankar lite w**** och kollar på en nysläppt f*lm då o då.. och lyssnar på musik såklart..
March 1, 2001
ja..vad gör man.
Degar, typ markerar ikoner på skrivbordet och sånt..
Laddar ner mp3or via mitt 33.6 modem.
Lyssnar på mp3or.
Gör musik (tuggummi-eurodance/trance i Reason)
Målar löjliga bilder i photoshop
kollar på porr
surfar på internet
skriver i forumet här
chattar skit med polare på icq
spelar super nintendo rollspel på emulatorn
spelar cs ibland på lan
kollar på film
February 19, 2002
USCH! Som någon nämnde att hela ens liv byggde runt en burk skärm och lite lösa delar...
Själv gör man som de flesta... Men det skulle vara 3vligare tror jag om man kunde vara borta från CS ett längre tag... I sommras va jag utomlands... där va man utan BBB och dator.. så istället fixade man en flikka och gick runt o festa varje kväll...
Nää nu måste jag sätta ett powerOn lösen.. och glömma det 🙂
😀
July 17, 2002
warzone wrote: Efter att ha läst på tok för många trådar med AMD vs Intel och annat trams kan man inte låta bli att små le. Hur kommer det sig att folk ens orkar engagera sig ? Och framför allt varför bry sig om vad det sitter för processor i burken, det viktiga måste väl ändå va vad datorn används till ? Spelar man på den, utvecklar, kör tunga 3d renderingar eller annat ? Verkar som många har datorn till att surfa, köra ICQ och framför allt 3DMark 🙂 men ändå måste vara "värst" och ha det "bästa". Så vad använder ni datorn till egenteligen ?
Alltså... pr0n kräver prestanda. Det bara är så. =)
November 6, 2001
Ok, som ni ser har jag ny dator, så just nu är det mest:
Njuta av att ha en snabb dator, tanka mp3 och musikvideos, spela cs, ut, worms 2 + armageddon, sc, q3, surfa runt på NH och diverse webcomics, njuta av den snabba uppstartstiden, vara förargad över min låga 3dmark-poäng, etc.
December 20, 2001
men alltså .. det beror ju på vilken av dem ?! 🙂
P4-1.8;
surfar, labbar med nätverksprotokoll & (ev) säkerhet kring dessa .. .. ..
mirc, spela (AoE)
PIII-1GHz (scanner & brännare);
fixar lite med bilder, städar bort lite brus från vinylljudet
lagrar lite bild, program & ljud
PIII-1GHz (kopplad till stereo & TV);
spelar musik, spelar in vinyl -> CD, tittar på film... .. .
2 Guest(s)