June 17, 2001
On 2001-09-27 12:43, WarezGuy wrote:
Fan, käften RoTe.... j**la rot... Du farenheit... Du kan juh hålla tyst, gillar inte när folk säger warezgay... Annars sticker jag från NH om ni kallar mig så!
så det så 😀PS. Jag skämtar inte! DS.
Hasta la pasta 😀
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 9, 2001
On 2001-09-27 12:43, WarezGuy wrote:
Fan, käften RoTe.... j**la rot... Du farenheit... Du kan juh hålla tyst, gillar inte när folk säger warezgay... Annars sticker jag från NH om ni kallar mig så!
så det så 😀PS. Jag skämtar inte! DS.
Lägg ner det nu......stog du längst bak i kön när Gud delade ut humor eller....?
Har man ett nick då får man tåla att folk ibland ändrar på det lite....
March 4, 2001
On 2001-09-28 12:58, WarezGuy wrote:
Nä, men alvarligt, jag hatar faaaan j**la alla som säger så där.......... j**la Daniel RRRumpa................. Ska jag dra eller??????
Det är inte jag som e löjligt...bara tanken att komma på att hota med att dra för något är ju löjlig....dra om du inte trivs...ge fan i att hota folk med det, löjligt ju!
February 7, 2001
OK Warezguy, nu vet vi det.
Det är okej så länge personen kan acceptera det(alltså bli kallad för det namnet), om inte det då skall man sluta genast, min åsikt om detta.
Jag förstår dig Warezguy, har blivit kallad för nått som jag nästan kan döda för(hatar det så mycket).
Editerat det runt 10 ggr nu
[ Detta Inlägg ändrades av: SimRacer den 2001-09-28 17:03 ]
1 Guest(s)