Vad är det för fel på Lunarstorm?|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad är det för fel på Lunarstorm?
Tintin
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 13, 2002 - 3:07 am
sp_Permalink sp_Print

Det är en fråga som gäckat mig länge.
Inte för att jag är en av dem som ivrigt väntar på att få komma hem för att logga in på Lunar men jag har ett konto. Dels för att min ex-tjej hade konto där och vi pratade en del innan där. Dels för att det är ett sätt som alla andra att träffa nytt folk. Har börjat prata med nytt folk från min "by" och börjat festa med dom.

Att säga att det är ett fjortis-hangout är ju inte heller helt korrekt eftersom dem jag känner som har konto där har en genomsnittsålder på i alla fall 20 år. Många snygga tjejer finns det också så det kan ju inte heller vara därför folk ratar det på detta forum.

En del av oss killar tänker inte bara på sin kära dator utan även på att umgås och ragga brudar och festa. Inte så lätt på ett forum som detta där 98% är killar...hmm.

Så berätta gärna vad det är för fel på Lunarstorm som Internet-mötesplats och snälla ni tonårspojkar med megahertz & kretskort i huvet: Kom inte med dumma inlägg som att det är "n00b" eller klaga på deras konstiga(och jag håller med om att de även är barnsliga) ord för olika saker.

Utan säg konkret vad som är fel på det. Ni som ratar Lunarstorm....är ni gay eller har ni svårt att prata med normalt folk utan att det ska handla om datorer?

Min fiskeblogg:
specimenfiske.se

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
219216
November 13, 2002 - 7:25 am
sp_Permalink sp_Print

Förstår du inte? De är mogna, står över sådant.

whoracle
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1942
219219
November 13, 2002 - 7:34 am
sp_Permalink sp_Print

Jerry wrote: Förstår du inte? De är mogna, står över sådant.

kunde inte sagt det bättre själv..

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
219220
November 13, 2002 - 7:41 am
sp_Permalink sp_Print

Det tror inte jag heller du skulle kunna.

BloodMan
Member
Medlem
Forum Posts: 5990
219223
November 13, 2002 - 7:47 am
sp_Permalink sp_Print

jag har inget emot lunarstorm,däremot finns det alltför många fjortisar där under 12 år typ.. det e sjukt för fan.

Oski
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 697
219230
November 13, 2002 - 8:13 am
sp_Permalink sp_Print

vad är det för fel med det? dom träffar väl sina kompisar? varför skulle dom inte få det? jag fattar inte vad du menar

[Molotov]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1472
219233
November 13, 2002 - 8:26 am
sp_Permalink sp_Print

Det är inget fel på lunarstorm, men det är för småbarnen.

Jag hade ett konto en gång men det var bara för att tävla om nå x-box å PS2 men det visade sig att inga som inte tar lunar "seriöst" kunde vinna så då raderade jag.

Som sagt tidigare, dom mogna står över.
Lite för mycket fjortiss på lunar.

Skruven
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 358
219254
November 13, 2002 - 9:42 am
sp_Permalink sp_Print

har ett konto men använder bara lunar till att skicka mail å sånt till kompisar med lunar. Tycker att det finns allt för många "små barn" där. typ som nån sa, 12 åringar. Sen fattar jag inte hur gammla 60 åringar kan sitta på en sån comunity... det är sjukt! 😮

MULLVADEN
Member
Medlem
Forum Posts: 4226
219275
November 13, 2002 - 11:20 am
sp_Permalink sp_Print

Hmm...
vad 60 åringarna gör e just att ragga upp 12 åringarna o pedofila sig med dom... Har ju hänt nåra ggr...

USCH!!!

Tintin
Member
Medlem
219295
November 13, 2002 - 12:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Japp....det har ju hänt ett par gånger.
Fy fan.
Men att säga att ni e mogna som står över det.....hehe.
Det var ju trevligt.

Vad gör ni egentligen som gör att ni hittar en massa 12-åringar?!?
Som jag skrev så pratar jag inte med barnen där och de pratar inte med mig(tack gode ***) utan jag pratar med mina vänner som är över 20. Är vi omogna då?
Gamers.nu e ju också en slags "community" så de av er som har konto där är också omogna då? Eller är det annorlunda eftersom det handlar om dator-spelande? Kan ju bara upplysa er om att 12-15 år är en väldigt stor del av dem som spelar CS och även många av dem som hänger här.

Så detta är ju också ett "barn"-hangout.

Har jag kanske fel?
Räknas man inte som barn bara för att man pratar om datorer?

Inte menat som påhopp mot någon utan jag vill bara visa att det faktiskt finns olika intressen här i livet och vissa gillar datorer & andra gillar tjejer.

Min fiskeblogg:
specimenfiske.se

[Molotov]
Kommer du hit ofta?
Medlem
219301
November 13, 2002 - 12:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Tintin självklart.
vill man snacka om tjejer och annat fjolleri som vissa tydligen har os intresse så är lunar pefefekt 🙂

-roo-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 271
219303
November 13, 2002 - 12:44 pm
sp_Permalink sp_Print

hade vart mer intressant om man hade sluppit småbarns profilieringen de har..allt med *kjam* hit o dit får mig att må illa..

Tintin
Member
Medlem
219312
November 13, 2002 - 1:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja -roo- det håller jag med om till hundra procent.
Det är väldigt jobbigt.

Men det du skriver Molotov.....prata om tjejer?!?

Jag pratar inte om tjejer jag pratar med dom. Det är skillnad.
Och som jag sa innan....är man pojk & gay så förstår jag att man inte vill ha tjejer så klart(ifall man inte är tjej+gay) men vissa av oss killar är inte gay och hänger man inte alltid på krogen så hänger man på nätet.

Fjolleri...ehh, fjollor som män är vi om vi beter oss som tjejer.

Min fiskeblogg:
specimenfiske.se

killer joe
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 89
219315
November 13, 2002 - 1:24 pm
sp_Permalink sp_Print

-roo- wrote: hade vart mer intressant om man hade sluppit småbarns profilieringen de har..allt med *kjam* hit o dit får mig att må illa..

Precis, där hittade -roo- det som stör mest hos folk, dessa *????* som används titt som tätt. Aja låt dom dom hålla på, det gagnar ju alltid någon.

[Molotov]
Kommer du hit ofta?
Medlem
219327
November 13, 2002 - 1:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja men tintin ta det inte som kritik det är väll bara bra om du tycker om lunar 🙂

shjälv tycker jag inte om det på nått sätt, för "fjolligt, fjortiss whatever" man ska kalla det.

för mycket gulligull kjam pözzz å sånt 😉

XyliX
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 237
219339
November 13, 2002 - 2:15 pm
sp_Permalink sp_Print

-roo- wrote: hade vart mer intressant om man hade sluppit småbarns profilieringen de har..allt med *kjam* hit o dit får mig att må illa..

Det är precis av den anledningen som jag avstår. Det ger inte ett seriöst intryck, inte på mig i alla fall. Det känns som att lunarstorm inriktar sig till lite yngre.

DraGoN
Member
Medlem
Forum Posts: 3294
219342
November 13, 2002 - 2:19 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm haft lunar väldigt länge o fan inte sett röken av någon under 12 år. Lunar är bra på sitt sätt som NH är bra på sitt.

Tintin
Member
Medlem
219383
November 13, 2002 - 3:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Oj....äntligen en person som vågar stå för det!

Bra Dragon!

Jag säger ju absolut inte att det är barnsligt men de valde ju den stilen och bara för de har konstigt fjantiga ord istället för de riktiga gör det ju inte Lunarstorm till en sämre plats.
Det funkar ju bra. Nästan aldrig några problem alls.
Och som sagt....vill man prata datorer finns underbara NH och vill man träffa tjejer eller chatta med kompisar finns Lunar.

Min fiskeblogg:
specimenfiske.se

[Iceboy]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1035
219444
November 13, 2002 - 5:52 pm
sp_Permalink sp_Print

XyliX wrote: [quote=-roo-]hade vart mer intressant om man hade sluppit småbarns profilieringen de har..allt med *kjam* hit o dit får mig att må illa..

Det är precis av den anledningen som jag avstår. Det ger inte ett seriöst intryck, inte på mig i alla fall. Det känns som att lunarstorm inriktar sig till lite yngre.

Men de är ju inte lunarstorm som skriver så. De är ju bara dom små som håller på o skriva så. Om man undviker o gå in på dom småttingarnas krypin, så slipper man allt de här som alla klagar på som dom ser över allt, Pözz o kjam osv. Skiter man i o titta in på deras krypin så har man löst problemet.

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
219452
November 13, 2002 - 6:03 pm
sp_Permalink sp_Print

[Iceboy wrote: ] Men de är ju inte lunarstorm som skriver så. De är ju bara dom små som håller på o skriva så. Om man undviker o gå in på dom småttingarnas krypin, så slipper man allt de här som alla klagar på som dom ser över allt, Pözz o kjam osv. Skiter man i o titta in på deras krypin så har man löst problemet.

fel, lunarstorm skriver också så (iaf i 80% av det jag sett när jag tittat in där någongång)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 322
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL