December 22, 2000
ViU wrote: [quote=[Iceboy]] Men de är ju inte lunarstorm som skriver så. De är ju bara dom små som håller på o skriva så. Om man undviker o gå in på dom småttingarnas krypin, så slipper man allt de här som alla klagar på som dom ser över allt, Pözz o kjam osv. Skiter man i o titta in på deras krypin så har man löst problemet.
fel, lunarstorm skriver också så (iaf i 80% av det jag sett när jag tittat in där någongång)
Plocka fram den sidan där lunarstorm skriver så åt mig.
April 20, 2002
Japp....det stämmer. Lunarstorm skriver så också ibland.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 5, 2001
Okej, jag får väl erkänna...jag har haft en lunar, precis när första vågen kom. Sedan tog jag bort den eftersom min syster(8) hade gjort en och börjat skriva till mig?? Sedan kommer det fler anledningar varför jag tagit bort min:
1)De hela har spårat ur, folk har börjat använda lunar som en mening i livet
2)MYCKET reklam
3)Lång väntetid på att logga in
4)Har stött på 7st gubbar över 50bast som raggade typ mailn84 osv.
5)Jag väljer att inte vara mogen....
n00b,det suger,uttrycken suger *stenhårt*,så satans jävla lamt så det inte är sant etc.
Där har du det....
ps.HATAR JÄVLA STATUS SKITEN
August 28, 2002
[Iceboy wrote: ][quote=XyliX][quote=-roo-]hade vart mer intressant om man hade sluppit småbarns profilieringen de har..allt med *kjam* hit o dit får mig att må illa..
Det är precis av den anledningen som jag avstår. Det ger inte ett seriöst intryck, inte på mig i alla fall. Det känns som att lunarstorm inriktar sig till lite yngre.
Men de är ju inte lunarstorm som skriver så. De är ju bara dom små som håller på o skriva så. Om man undviker o gå in på dom småttingarnas krypin, så slipper man allt de här som alla klagar på som dom ser över allt, Pözz o kjam osv. Skiter man i o titta in på deras krypin så har man löst problemet.
bara ordet "krypin" säger ju det mesta..
April 20, 2002
Är ordet "krypin" fel?!?
Vad skulle det då heta?
"dator-niklas verkstad"?
eller kanske
"k4yp1n" för att passa er data-nissar?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 29, 2002
Tintin wrote: Är ordet "krypin" fel?!?
Vad skulle det då heta?
"dator-niklas verkstad"?
eller kanske
"k4yp1n" för att passa er data-nissar?
4 är väl ett a om jag inte har fel... 😛
Gillar inte heller allt dedär *kjam*, *fniss*, *tihi*, *ler*...
Och jag håller med hawkie. det har blivit FÖR viktigt i en fjortis liv... om man nu har ett liv om man sitter online på lunarstorm 3 timmar i sträck varge dag... 😮
April 20, 2002
Skruven wrote:
4 är väl ett a om jag inte har fel... 😛
Vad jag sett när en del har skrivit så skriver man 4 som R också.
Rätta mig gärna men gör det endast om du är säker.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
2 Guest(s)