February 12, 2002
Jag har inte ätit nått vettigt, förutom smakat på en hudkräm jag tyckte luktade gott.. 🙄
Men blev nog snarare 4 timmar jag sov å det är för mig helt ofattbart,, vad ska jag göra nu då? 4 timmar extra dag,, hoppas jag inte blir trött tidigare ikväll för det går inte för sig.. 😕
November 26, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag har inte ätit nått vettigt, förutom smakat på en hudkräm jag tyckte luktade gott.. 🙄
Men blev nog snarare 4 timmar jag sov å det är för mig helt ofattbart,, vad ska jag göra nu då? 4 timmar extra dag,, hoppas jag inte blir trött tidigare ikväll för det går inte för sig.. 😕
så vad du vill säga är att hudkräm är vettigt att äta, förutsatt att det luktar gott? =)
June 20, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Men blev nog snarare 4 timmar jag sov å det är för mig helt ofattbart,, vad ska jag göra nu då? 4 timmar extra dag,, hoppas jag inte blir trött tidigare ikväll för det går inte för sig.. 😕
Brukar inte hända när man har en sån instuderad dygnsrytm...
Jag sover alltid alldeles för lite på vardagarna för att jag helt enkelt inte kan somna före 1-2 trots att jag gått upp 7 morgonen innan och inte sovit mer än 3-4 timmar på natten... Sovmorgon till tolv varje torsdag är räddnigen som gör att jag inte uteblir från skolan 2 dagar/vecka... 🙂
February 12, 2002
Dehman wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Jag har inte ätit nått vettigt, förutom smakat på en hudkräm jag tyckte luktade gott.. 🙄
Hahahaha 😀
Smakar du på allt som luktar gott?
Ne, bara ibland.
Öwall wrote:
så vad du vill säga är att hudkräm är vettigt att äta, förutsatt att det luktar gott? =)
Ja, ungefär nått sånt jag ville komma fram till tror jag.. 😀
March 10, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Dehman][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Jag har inte ätit nått vettigt, förutom smakat på en hudkräm jag tyckte luktade gott.. 🙄
Hahahaha 😀
Ne, bara ibland.
Så om Tinner hade luktat hallon och du inte vetat vad som var i skulle smakat? 😀
February 12, 2002
Dehman wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Dehman][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Jag har inte ätit nått vettigt, förutom smakat på en hudkräm jag tyckte luktade gott.. 🙄
Hahahaha 😀
Ne, bara ibland.
Så om Tinner hade luktat hallon och du inte vetat vad som var i skulle smakat? 😀
Kanske...
January 15, 2004
September 17, 2003
Du har hittat din rätta dygnsdrytm helt enkelt! Helt konstigt.
Lider samma. Mår bäst om jag lägger mig tre och går upp sju. har testat att lägga mig tidigare och mkt tidigare. men då vaknar jag antingen mitt i natten och kan inte sova mer eller försover mig. som tur är kan jag sova lite längre på helgerna. Men varför klaga? nu hinner man ju mycket mer! 😀
1 Guest(s)