July 29, 2005
October 21, 2001
Min lärare i c++ vinner stora priset då va. han säger alltid flummiga saker här då va. och varenda mening innehåller en kombination av orden här, då och va, här då. han har även ritat på väggen med whiteboardpenna för att tavlan tog slut, men overheaden inte gjorde det då va. plus en del andra grymma grejer, som när han ska visa hur winamp fungerar...
September 27, 2001
December 26, 2001
Den fummigasre jag har varit med om nog Brage (iaf när det gäller lärare) Brage kan sjunga exakt som mussen i Askungen. Låter kanske inte så specielt men när Brage står in för hela skolan och sjunger " vi ska fixa det inför den stora balen...." Alting precis som på julafton 😀 .
March 17, 2002
November 12, 2001
Det mest märkliga/flummiga jag varit med om var på Dreamhack2001, jag gick och la mig med min luftmadrass, min kudde och min filt men när jag vaknade upp så låg jag på det kalla golvet utan någon madrass med bara min filt och NÅGON annans kudde. Madrassen och mina skor & kläder hade försvunnit. Jag gick och pratade med killen i disken till sömnsalen men han bara skakade på huvudet. Efter ett visst letande så hittade jag tillbaka till min madrass och mina skor som låg en bra bit ifrån där jag vaknade
July 11, 2001
March 27, 2002
Han!
https://www.nordichardware.com.....m=1&6
(Skojar bara ingen behöver ta åt sig)
[ Detta Inlägg ändrades av: Guld Ivar Flinthjärta den 2002-04-28 08:05 ]
January 17, 2002
Joo, man har väl varit med om ett par flummiga saker... Typ när jag var 6 år och ramlade ur sängen, och rullade sedan in under den utan att vakna... Snacka om förvirrad uppvakning... Och på tal om lärare, på min gammla skola hade vi en engelska lärare som hade MS (Muskel sjukdom), och när vi råkade typ prata på lektionen eller nåt annat som on inte gillade så brukade hon alltid halta fram till personen i fråga och skrika "What the heck" med sin ful röst, eleverna skrattade sig hesa varje gång hon gjorde de
[ Detta Inlägg ändrades av: CoLiC den 2002-04-28 11:36 ]
June 17, 2001
På tal om att rammla ner från sängen.
När jag var typ 16-17 så låg jag och min dåvarande flicka på en 90cm bred säng och sov. Jag låg ytters och vaknade av att hon knäade mig i ryggen och att jag rammlade ner från sängen. Men det som är det skumma i denna storyn är att när jag landade på golvet så landade jag på sidan med en kryten hand under revbenen och bröt 2 st revben och fick spricka i 1 revben och även en ledbandsskada i tummen som jag också hade. Såg ut som om jag hade fått rejält med spö.
Gippsad hand (tumme) och jag gick som ett gem. Par dagar efter så fick jag en dubbelsäng av farsan.
Har säkert mer skumt på lager, men kommer inte på något lämpligt just nu
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
3 Guest(s)