September 3, 2001
hade en skelögd lärare en gång... och han älskade att peka på elever för olika saker dom gjort. Men man viste aldrig vem han snackade till.. han kunde ju peka på någon och kolla på någon annan... och samtidigt kolla på en tredje med andra ögat... hehehe
Droppen gick en gång när han sa "ok, DU går och gör den här uppgiften på tavlan" ... hela 4 elever ställde sig upp och kände sig träffade hahaha.
December 26, 2001
Åh glömde bort min musiklärare han är som han är 😀 En gång skulle några gå ner till biblan för att söka efter nån musik grupp eller nåt. Men tyvär kunde det inte det för att:
"Den där sathoran till rektor har fan mig inte ett djävla vet i skalen, visst förgången kom jag oänmäld med 20 elever men va fan nog ska man ta mig fan kunna gå till biblan utan att säga till nån djävel i förväg. Fan vad jag hatar fanskapet till rektor!"
Var inte där så jag vet inte om han sa exakt så men typ 😀 . Har är även civilingengör inom data tecknik men slutade ungefär när 386 kom 😀 .
July 29, 2005
April 10, 2001
Mmmm Skulle tro att bland de mest flummiga jag vart me om är när jag för 11 år sen Var i Amsterdam och fick fel röka, fan snea ur totalt och trodde hela amsterdams undre värld ville åt mig.
Eller kanske den gången jag belv utslängd med huve före från en porrklubb i spanien. Hehehe hadde glömt stålarna på hotellet, de va inte poppis, hehehe flög som en pil genom luften när jag vart utslängd.
May 22, 2001
On 2002-04-30 09:52, Peter@20ghz wrote:
Mmmm Skulle tro att bland de mest flummiga jag vart me om är när jag för 11 år sen Var i Amsterdam och fick fel röka, fan snea ur totalt och trodde hela amsterdams undre värld ville åt mig.
Eller kanske den gången jag belv utslängd med huve före från en porrklubb i spanien. Hehehe hadde glömt stålarna på hotellet, de va inte poppis, hehehe flög som en pil genom luften när jag vart utslängd.
he he he du är för sköön bara.... 😀 😀 😀
2 Guest(s)