May 15, 2001
June 17, 2001
On 2001-10-09 12:19, Totto wrote:
Skärp er! Visst kan ni diskutera fästingar, men detta börjar likna en lekstuga. :wide:
Va lite mer seriösa.Själv gillar jag inte fästingar, jag är som en magnet för dom små krypen. Får typ 20-30 fästingar som sugit sig fast varje år.(gillar att vara i skogen på hösten och plocka svamp)
Jaha ja, det förklarar allt.
Jag menar att vi fattar nog vad det är för svamp du plockar och vad du gör med dom din fulong
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 3, 2001
On 2001-10-11 12:58, gorg wrote:
Om man skall plocka bort fästingar så skall man klia dom med en tändsticka. Svavel gillar dom rackarna inte så efter ca 5-10 min så släpper dom sitt grepp och då är det bara till att mosa dom med gula sidorna eller dylikt.
Om det stämmer så är det ju super, jag har 2Kg rent svavel uppe på vinden!
*MOUAHAHAHAHA*
October 9, 2001
Fästingen kommer att överleva om du slår den med gula sidorna. (hela katalogen dvs.)
Det är bara huvudet som behöver "överleva" och det är inte det lättaste att ta död på. Även om du hoppar på den eller klämmer sönder med naglarna överlever den.
Ett ganska säkert drag är att bränna upp den.
Sätt gärna en tändare till en sprayburk deoderant så ser det häftigt ut samtidigt som du gör världen en tjänst.
June 28, 2001
On 2001-10-11 13:04, Totto wrote:
On 2001-10-11 12:58, gorg wrote:
Om man skall plocka bort fästingar så skall man klia dom med en tändsticka. Svavel gillar dom rackarna inte så efter ca 5-10 min så släpper dom sitt grepp och då är det bara till att mosa dom med gula sidorna eller dylikt.Om det stämmer så är det ju super, jag har 2Kg rent svavel uppe på vinden!
*MOUAHAHAHAHA*
Vad i hellvette har du 2 KG svavel på vinden för ?!????
störande börja klia på hela kroppen nu
May 7, 2001
On 2001-10-09 12:19, Totto wrote:
Skärp er! Visst kan ni diskutera fästingar, men detta börjar likna en lekstuga. :wide:
Va lite mer seriösa.Själv gillar jag inte fästingar, jag är som en magnet för dom små krypen. Får typ 20-30 fästingar som sugit sig fast varje år.(gillar att vara i skogen på hösten och plocka svamp)
hähä... om du gillar att plocka svamp och gå i skogen har du nog kommit fel.. här sammlas alla vi datorberoende innesittare, du vet. vi är rädda för sådana ogreppbara ord som skog och sånt.. huuh.. =o
2 Guest(s)