January 12, 2004

KOm och tänka på denna frågan när jag läste denna tråden.
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=97284
Så, låt oss höra nu...
January 7, 2004

January 17, 2002

Utmärkt syn och hörsel, inga allergier alls, otroligt bra rörlighet (Kan få båda benen bakom huvet, läkarna säger att det är omöjligt att jag med mina ledskador ska kunna göra så :bgrin: ), helt immun mot kyla, har endast tshirt och tjocktröja i -20 utan att jag känner skillnad annat än lite i ansiktet då är ute.
Hmm... Har otroligt svårt att lägga på mig fläsk också.
Hmm, inget mer, uppdaterar om jag hittar tillfälle att skryta mer
January 26, 2003

CoLiC wrote: helt immun mot kyla, har endast tshirt och tjocktröja i -20 utan att jag känner skillnad annat än lite i ansiktet då är ute.
så du kan överleva på i typ -89.2 grader (tar den bara för att det är den lägsta som uppmätts) med enbart t-shirt, långtröja och byxor utan att frysa ihjäl?
vet att du inte menade så extremt men ändå
October 24, 2002

Dehman wrote: [quote=bjorne]Hög muskelvolym och så har jag en jäkla tendens att lyckas övertala folk, visserligen också en nackdel.
Alltså, nu får du fan ta och visa en bild på dig. Du verkar vara träningsnarkoman. ;>
Gillar den anonyma biten på nätet, inte hållt mig för att berätta om mina knarkodlingar eller något alls. Så nej, bild kommer nog inte komma. Kan visserligen klippa bort ansiktet, men känns ändå osäkert på någotvis :p
Har dock förnuvarnade inte någon bild där jag står och spänner mig
Dessutom inne i en bulkperiod så ser inte musklerna på samma sätt.
1 Guest(s)