July 19, 2001
Remedy väckningen var ju naaajs 🙂 Iof hade jag inte ens gått och lagt mig då..
Den coolaste väckningen som jag har varit med om var på Bash lanet på Skeppsholmen i Stockholm. En lirare sov i sin sovsäck med armarna instoppade i den. Då råkar hans polare välta en tallrik heta nudlar över hans ansikte 😀 Ni kan ju tänka er hur svårt det är att ta sig ut ur en sovsäck snabbt när man ligger helt nerstoppad :):)
June 23, 2002
HELIX wrote: Remedy väckningen var ju naaajs 🙂 Iof hade jag inte ens gått och lagt mig då..
Den coolaste väckningen som jag har varit med om var på Bash lanet på Skeppsholmen i Stockholm. En lirare sov i sin sovsäck med armarna instoppade i den. Då råkar hans polare välta en tallrik heta nudlar över hans ansikte 😀 Ni kan ju tänka er hur svårt det är att ta sig ut ur en sovsäck snabbt när man ligger helt nerstoppad :):)
Haha det Bash lanet var ju dock lite misslyckat.. 😛
February 12, 2002
Blivid matad med jogurt å glass tills jag vakna. var aldeles geggig å kall i ansiktet.
Maränger i sovsäcken..
Vi bar ut en kille å slängde han i en snöhög en gång,,,, han vaknade inte så han fick ligga där en stund innan de blev vatten...
OT, väkte en tjej med att köra in en istapp, tror hon gillade de... 🙄 ( 5 år sedan)
September 26, 2003
hehe .... Jag satt på ett lan och kastade chips på en kompis (vi hade vånings sängar) så då när han vaknade så tänkte han vakna som han gör hemma (han låg högst upp). Så han ställde sig rakt upp sedan flög han rakt ned när hans huvud slog i taket 🙂 sedan satt han och fummlade 🙂
February 12, 2002
Sound-Wave wrote: hehe .... Jag satt på ett lan och kastade chips på en kompis (vi hade vånings sängar) så då när han vaknade så tänkte han vakna som han gör hemma (han låg högst upp). Så han ställde sig rakt upp sedan flög han rakt ned när hans huvud slog i taket 🙂 sedan satt han och fummlade 🙂
Tar ni med våningssäng på lan?..
December 5, 2002
Jag brukar inte sova på lan, jag sticker hem och sover istället.
Men jag kommer ihåg en gång när jag skulle sova på ett lan i en gammal fabrik.
Jag gick och la mig med kläder och jacka osv på mig, frös som fan, så jag drog på mig allt jag kunde hitta, och lyckades somna.
När jag vaknade efter nån timme skakade jag så att jag knappt kunde gå.
Det var runt 5 grader i rummet där jag hade lagt mig. :cy:
2 Guest(s)