April 10, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Mean Machine][quote=Kizo][quote=Mean Machine]Farbror: det där var ju inte yttrandena, din sopa...
Det var ju hans program...
Så jag är inte en satanist? *Phew*!
Du kan mycket väl vara...;)
Det där är ju också en del i satansistideologin...
Ett lustigt faktum som sk. satanister oftast inte tänker på är att om man är satanist så har man även svalt det som står i Bibeln med hull och hår.
Satan/Djävulen/Lucifer/Belsebub mm (Kärt barn med många namn) är ju en figur skapad av Gudfader själv.
Beror på vilken del av satanismen du tillhör, jag är som sagt om man ska ha in folk i fack Satanist men tror inte på Lavey's skola eller på magi, spöken, andar, gudar, eller gudomliga entiteter.
På grund av att satanism har blivit ett ord för så mycket så är det svårt att riktigt veta vad en person tycker om denne påstår sig vara satanist.
Tyrfing wrote: [quote=ilg@dd][quote=Mean Machine][quote=Kizo][quote=Mean Machine]Farbror: det där var ju inte yttrandena, din sopa...
Det var ju hans program...
Så jag är inte en satanist? *Phew*!
Du kan mycket väl vara...;)
Det där är ju också en del i satansistideologin...
Ett lustigt faktum som sk. satanister oftast inte tänker på är att om man är satanist så har man även svalt det som står i Bibeln med hull och hår.
Satan/Djävulen/Lucifer/Belsebub mm (Kärt barn med många namn) är ju en figur skapad av Gudfader själv.
Beror på vilken del av satanismen du tillhör, jag är som sagt om man ska ha in folk i fack Satanist men tror inte på Lavey's skola eller på magi, spöken, andar, gudar, eller gudomliga entiteter.
På grund av att satanism har blivit ett ord för så mycket så är det svårt att riktigt veta vad en person tycker om denne påstår sig vara satanist.
Jaja, så det finns alltså en Satan som inte är en fallen ängel från Guds himmel då menar du?
Vilket märke har du på din cykel?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
5 Guest(s)