July 19, 2001
Nepp jag e inte enda barnet... Har en 23 årig brorsa... Det har blivit lite lugnare nu. Men jag har blivit polisanmäld av en mensig lärare 2!! gånger på typ en vecka. Första gången av att jag eldade upp en fjärdedels A4 papper på skolgården (innehållandes kommunist propaganda ) Andra gången av att jag såg på när en kompis smällde en smällare i trappuppgången... Jag skulle tydligen ha hindrat honom... SUCK!! Störda lärare, många araber står utanför ingången till skolan och röker varje dag men de blir ALLDRIG tillsagda!!
January 22, 2002
hmm, var väl ungefär så för mig också förr. numera gör jag samtliga läxor i skolan på raster och på studietider för att ha så mycket tid över efter skolan som möjligt. och jag fattar inte, varför heter det Fritid när man har en massa läxor att göra?
btw. mina föräldrar låter mig inte sitta vid datorn mer än 7h/dag jag tycker det är lite men men
December 18, 2001
On 2002-02-06 11:09, GoMeR wrote:
Jag sitter jämt framför datorn! HELA TIDEN! när jag kommer hem från skolan, slänger jag jackan på klädhängaren (den ramlar ner såklart) sätter mig på stolen - spelar lite q3, tankar lite, lyssnar på musik m.mDet jobbigaste är när nätet dör, då blir det så f-ns tråkigt! det finns alltså ingenting att göra! tänk er om ni helt plötsligt var utan bredband, va skulle ni ta er till ? jag skulle klart flytta direkt 😀
Jag är så beroende så jag har på datorn på nätterna
Wow... e vi släkt lr??? har på datorn 24/7!!! Brukar starta en ca:15 downloads innan ja lägger mej!!!
August 22, 2005
men åååååh. ställ datorn i andra sidan av rummet. strålningen har jag för mig att den inte färdas mer en vaddå, 1.5m? har jag fel, kommer nämligen inte riktigt ihåg, men tror det var det.
iof är det det man har datorlådan till, att stopap den strålningen jaja..skitsamma.
February 24, 2001
Jag klagar ganska mycket på min morsa med..
Får inte ha på datorn på natten, pga, för att det är onödigt säger morsan, får sitta typ 4H per dag, men inte mera! 🙁
Måste stänga av datorn när jag inte använder den... får inte ha på polisscannern på natten, för att då tror dom att jag inte kan sova... får inte lyssna på musik med min förstärkare både för att jag inte kan sova TROR dom & att det tar ström & att det kan börja brinna. Måste typ lägga mig 11 på vardagar. Typ 2 på helgen.. BAD RULES!! 🙁
July 19, 2001
Det är hans föräldrar som tror att han e <12. Han e typ 16 l r nåt .
Jag har ett bra trick: Jag har lagt ut ett trasigt moderkort på glovet o typ 50 skruvar o lite mer kort. Då vågar de inte gå in i rummet ifall att de ska ha sönder något. Jag har typ 8 fläktar i datorn men jag använder bara 2 så att päronen inte ska veta att man e vaken 5 på morgonen.
Min morsa var okså orolig att datorn skulle börja brinna när jag hade den på när jag stack till skolan. Men jag sade bara att den varmaste delen i datorn är min processor och den är 40 grader såååå...
Min farsa var lite orolig när jag hade min stereo 3 cm från huvudet och lyssnade på musik när jag sov :grin:.
September 21, 2001
September 15, 2001
1 Guest(s)