December 23, 2007
March 5, 2002
Innan du ens tänker tanken på att ansluta dig till en IRC-server, läs:
http://seerofsouls.com/wiki/Se.....cEtiquette
http://64.233.183.104/search?q.....&cd=1
December 23, 2007
October 31, 2003
Smirnoff wrote: IRC var jävligt stort omkring 99-2002 tills MSN kom.
Sen böt ungdomar IRC ut mot MSN.
Nja, icq byttes nog oftare till MSN, jag använder numera knappt något. Skönt att vara ifred. Särskilt då Folk(inte datorkunniga) blir helt till sig så fort man är online och måste skicka tuffa smileysar en gång i minuten 👿
January 13, 2003
nvidiaamd wrote: MSN är det inget fel på. gillar inte dem andra såsom yahoo live o sånt där. IRC har ja inte ens provat men eftersom det tillhör det "förflutna" lär knappast någon av dem jag umgås med ha det så det är lite onödigt 😉
i min generation är det MSN all the way 😛
Jo, jag använde med msn till att ragga fjortisar förr. De man snackar med oftast finns på irc. Vilket då måste betyda att du enbart raggar fjortisar. 😉
February 12, 2003
beta wrote: [quote=nvidiaamd]MSN är det inget fel på. gillar inte dem andra såsom yahoo live o sånt där. IRC har ja inte ens provat men eftersom det tillhör det "förflutna" lär knappast någon av dem jag umgås med ha det så det är lite onödigt 😉
Jo, jag använde med msn till att ragga fjortisar förr. De man snackar med oftast finns på irc. Vilket då måste betyda att du enbart raggar fjortisar. 😉
Eller så har du uppnått den åldern där du helt enkelt är för gammal för att förstå.
September 16, 2007
nvidiaamd wrote: MSN är det inget fel på. gillar inte dem andra såsom yahoo live o sånt där. IRC har ja inte ens provat men eftersom det tillhör det "förflutna" lär knappast någon av dem jag umgås med ha det så det är lite onödigt 😉
Ja och med det tillkommer 10 smile i varje mening, exakt därför man hatar msn 👿
January 13, 2003
Mean Machine wrote: [quote=beta][quote=nvidiaamd]MSN är det inget fel på. gillar inte dem andra såsom yahoo live o sånt där. IRC har ja inte ens provat men eftersom det tillhör det "förflutna" lär knappast någon av dem jag umgås med ha det så det är lite onödigt 😉
Eller så har du uppnått den åldern där du helt enkelt är för gammal för att förstå.
Poängen med msn? Jo, en hel lista med massa namn och enbart två man orkar/vill prata med.
January 13, 2003
Dinos wrote: [quote=beta]Poängen med msn? Jo, en hel lista med massa namn och enbart två man orkar/vill prata med.
Ta bort de andra du inte pratar med och blockera dem från att kontakta dig?
Det tar ju inte bort poängen med att de jag pratar med oftast sitter på IRC och tar jag bort alla jag inte pratar med på en daglig basis så blir jag av med familj osv. 🙂
September 1, 2002
beta wrote: [quote=Dinos][quote=beta]Poängen med msn? Jo, en hel lista med massa namn och enbart två man orkar/vill prata med.
Det tar ju inte bort poängen med att de jag pratar med oftast sitter på IRC och tar jag bort alla jag inte pratar med på en daglig basis så blir jag av med familj osv. 🙂
Så du orkar/vill inte prata med familj osv? :p
January 13, 2003
Dinos wrote: [quote=beta][quote=Dinos][quote=beta]Poängen med msn? Jo, en hel lista med massa namn och enbart två man orkar/vill prata med.
Så du orkar/vill inte prata med familj osv? :p
Inte varje dag. Gud, då hade ag aldrig flyttat från dom. Det räcker att kratta ett par ord i veckan sen får det minsan räcka.
1 Guest(s)