August 28, 2004
Skiten blir bara sämre och sämre, och man blir mer och mer beroende av det pga folkströmmen som sitter och nöter programmet.
The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.
Skamligt. De kommer säkert börja ta betalt för att man ska få skriva det man behöver skriva.
November 22, 2001
optimuz wrote: Kör miranda/trillian etc. istället? Behöver du webcam-funktionen nån gång så äre ju bara å starta msn då ett tag medan du kör webcamgrejerna sen återgå till miranda etc.
Har miranda slutat bugga med msn?
Annars e gaim bra om man orkar med lite konfigurering.
June 28, 2001
Jag har inte märkt några problem med miranda över MSN, därimot så buggade Trillian en del över MSN för mig.
Synd för jag gillade trillian mycket mer.
i skrivande stund sitter jag tyvär med msMSN pga att man inte ser "personligt medelande" i varken Miranda eller Trillian, vilket kan vara bra att veta ibland.
December 5, 2001
Json_81 wrote: [quote=optimuz]Kör miranda/trillian etc. istället? Behöver du webcam-funktionen nån gång så äre ju bara å starta msn då ett tag medan du kör webcamgrejerna sen återgå till miranda etc.
På vilket sätt buggade det?
November 22, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Json_81][quote=optimuz]Kör miranda/trillian etc. istället? Behöver du webcam-funktionen nån gång så äre ju bara å starta msn då ett tag medan du kör webcamgrejerna sen återgå till miranda etc.
Meddelandena timeade ut mest hela tiden. Ibland gick de iväg trots att det stod timeout, men oftast inte. Hade problemet på båda datorerna med olika versioner av miranda. Funkar perfekt med gaim och även med adiumx som jag la in nu när jag skaffat mac.
December 5, 2001
Json_81 wrote: [quote=Sardaukar][quote=Json_81][quote=optimuz]Kör miranda/trillian etc. istället? Behöver du webcam-funktionen nån gång så äre ju bara å starta msn då ett tag medan du kör webcamgrejerna sen återgå till miranda etc.
Meddelandena timeade ut mest hela tiden. Ibland gick de iväg trots att det stod timeout, men oftast inte. Hade problemet på båda datorerna med olika versioner av miranda. Funkar perfekt med gaim och även med adiumx som jag la in nu när jag skaffat mac.
Händer lite ibland, men inte särksilt ofta.
*Edit*
Såg nyss att det kommit en ny version av Miranda. Ska se om det hjälper...
February 26, 2003
Trillian kör jag med och har inga problem med det, kör även med Miranda och aMSN eller Gaim beroende på vilken dator jag sitter vid. Jag har inte använt MsnMessenger många timmar i mitt liv.
February 7, 2006
macrus wrote: Det är inte pogrammet det är fel på utan användarna.
word.
edit; likadant som att klaga på IE, jag har då aldrig haft problem med det.
jag har varken brandvägg eller antivirus och jag har inga virus i snitt 22 processer ( för dom som får för sig att jag då lider av 250 miljoner virus för att dom inte vet hur man undviker det...)
och jag har inga spywarez enligt Spybot, S&D och Ad-aware.
Så tummen upp för Microsoft, oavsett vad folk säger.
February 12, 2003
Well, kör du utan antivirus och brandvägg kan du väl inte ha en aning om det ligger trojaner och skit på din disk ändå?
För att vara on topic: MSN-protokollet är det inga större fel på, klienterna och användarna däremot. Sen att servrarna ligger nere ungefär konstant är en helt annan sak.
2 Guest(s)