June 23, 2002
Mean Machine wrote: Well, kör du utan antivirus och brandvägg kan du väl inte ha en aning om det ligger trojaner och skit på din disk ändå?
För att vara on topic: MSN-protokollet är det inga större fel på, klienterna och användarna däremot. Sen att servrarna ligger nere ungefär konstant är en helt annan sak.
Miranda, Trillian? Sen är MSN Messenger helt ok om man tweakar det eller kör en gammal version.
Miranda kan bli väldigt fint om man tweakar det också.
Trillian är jag tveksam om, inte gillade det så mycket men visst funkar det.
February 12, 2003
macrus wrote: [quote=Mean Machine]Well, kör du utan antivirus och brandvägg kan du väl inte ha en aning om det ligger trojaner och skit på din disk ändå?
För att vara on topic: MSN-protokollet är det inga större fel på, klienterna och användarna däremot. Sen att servrarna ligger nere ungefär konstant är en helt annan sak.
Miranda, Trillian? Sen är MSN Messenger helt ok om man tweakar det eller kör en gammal version.
Miranda kan bli väldigt fint om man tweakar det också.
Trillian är jag tveksam om, inte gillade det så mycket men visst funkar det.
Don't tell me. Jag kör Miranda. 🙂
February 7, 2006
Mean Machine wrote: Well, kör du utan antivirus och brandvägg kan du väl inte ha en aning om det ligger trojaner och skit på din disk ändå?
du borde nog läsa om min första post.
3 Guest(s)