January 23, 2002
HuGGe wrote: Kolla på https://www.nordichardware.se/.....hp?t=66721. Där kan du få en liten "hint" :bok:
Hehe, möjligheten till å skryta lite för sig själv missar han inte 😀
August 19, 2001
HuGGe wrote: Kolla på https://www.nordichardware.se/.....hp?t=66721. Där kan du få en liten "hint" :bok:
AHA .... Jag förstår.
August 27, 2003
Steel wrote: [quote=HuGGe]Kolla på https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=66721. Där kan du få en liten "hint" :bok:
Hehe, möjligheten till å skryta lite för sig själv missar han inte 😀
Hehe det klart
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Du förstod inte den filmen va? 😛
Förstod?
Det gäller att tolka en film på rätt sätt också. 😀
Nu får du utveckla dig skirre, inte kan du ha "tolkat" filmen riktigt rätt om du trodde att allt var en illusion.
Fight Club var en illusion som i sin tur var verklighet
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=skiroy][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Du förstod inte den filmen va? 😛
Förstod?
Det gäller att tolka en film på rätt sätt också. 😀
Nu får du utveckla dig skirre, inte kan du ha "tolkat" filmen riktigt rätt om du trodde att allt var en illusion.
Fight Club var en illusion som i sin tur var verklighet
Wtf snackar ni om? Ingenting var en illusion, de enda speciella var väl att killen var skitzo? I alla fall så jag mins den, men har bara sett den en gång å för länge sedan..
February 21, 2003
Vad snackar ni om? Sluta knarka!
I filmen var aldrig klubben en illusion. Det var ju bara så att Norton trodde att det var Tyler Durden som organiserade allt, när det i själva verket var han själv. Förstår inte hur ni kan få det till att även klubben skulle ha varit en psykisk föreställning 🙄
February 12, 2002
Ogrebeast wrote: Vad snackar ni om? Sluta knarka!
I filmen var aldrig klubben en illusion. Det var ju bara så att Norton trodde att det var Tyler Durden som organiserade allt, när det i själva verket var han själv. Förstår inte hur ni kan få det till att även klubben skulle ha varit en psykisk föreställning 🙄
Tackar för att du som har högre status än mig kommer å reder ut begreppen, de är de jag har försökt förklara nu ett tag men ingen verkar tro mig..
February 21, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Ogrebeast]Vad snackar ni om? Sluta knarka!
Tackar för att du som har högre status än mig kommer å reder ut begreppen, de är de jag har försökt förklara nu ett tag men ingen verkar tro mig..
Status? Jaja, håller med dig gör jag iaf
January 23, 2002
Ogrebeast wrote: Vad snackar ni om? Sluta knarka!
Med andra ord har Ogrebeast en låtsaskompis som heter Rutger som skapar en massa konstiga klubbar :bgrin:
September 12, 2001
Steel wrote: [quote=Ogrebeast]Vad snackar ni om? Sluta knarka!
Med andra ord har Ogrebeast en låtsaskompis som heter Rutger som skapar en massa konstiga klubbar :bgrin:
Hahaha...
Precis Steel...huvudet på spiken där. 😀
3 Guest(s)