February 12, 2002
Callister wrote: Är det väl.. Men jag tycker allt det här med NHU är mkt larvigt.. ni nämner er på nhu med "vi".. t.ex VI vill hälsa er en god jul osv..
NHU finns väl för att ni ska kunna snacka om olagliga saker MEN Ni snodde bara nordichardwares namn.. Tycker ni ska hålla er på ert j**la nhu isf..
Hur jävla dum får man vara? 1+1=2!! Fuckface! 😛
July 27, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Callister]Är det väl.. Men jag tycker allt det här med NHU är mkt larvigt.. ni nämner er på nhu med "vi".. t.ex VI vill hälsa er en god jul osv..
NHU finns väl för att ni ska kunna snacka om olagliga saker MEN Ni snodde bara nordichardwares namn.. Tycker ni ska hålla er på ert j**la nhu isf..
Hur j**la dum får man vara? 1+1=2!! Fuckface! 😛
Ålder?
June 23, 2002
Callister wrote: Är det väl.. Men jag tycker allt det här med NHU är mkt larvigt.. ni nämner er på nhu med "vi".. t.ex VI vill hälsa er en god jul osv..
Ursäkta vad menar du med olagliga saker då?
Mja snott namnet vet jag inte, men vi snackar kanske om saker man inte får snacka på NH om.
Men vissa kan inte ta det med "glimten i ögat" det är något som skiroy kan, vilket tycker jag är kul när folk kan göra det.
Skiroy for queen! 🙂
February 12, 2002
Callister wrote: hahha om du förstår 1+1=11 så är du fan helt slut i huvudet.
BIG 😀
Ett litet svar angående min ålder.. https://www.nordichardware.se/.....8;start=50
June 23, 2002
Callister wrote: Jag har ju varit där, ni snackar om WAREZ och kallar er NordichardwareUnderground..
Vart i det ser du inte ett snott namn?
Och sen när blev det förbjudet att SNACKA OM warez om jag får fråga? 🙄
Jo visst kanske det är "snott" men du verkar inte riktigt fatta det där men visst.
July 27, 2002
BelGarath wrote: [quote=Callister]Jag har ju varit där, ni snackar om WAREZ och kallar er NordichardwareUnderground..
Vart i det ser du inte ett snott namn?
De är ett skämt din torrboll! Och vi snackar inte om nå jäkla warez där
Varför försöker du ljuga när jag varit inne där och kollat?
January 23, 2002
Callister är vad jag vet den enda som har varit inne på Soft Underground och lyckats med att få alla emot sig och bli bannad på ett forum som egentligen inte ska banna folk, kanske därför han är lite dryg när det gäller NHU. 😕 🙄
En heder till Skiroy och de andra som ser på det med glimten i ögat.
September 12, 2001
Det börjar bli för mkt tjafs i denna tråd på ett sätt som enbart skapar irritation och så vill jag inte ha det.
I forumet ska vi vara trevliga mot varandra på våra villkor och länge det respekteras så finns det ingen anledning att låsa en tråd men nu gick alldeles för långt denna gång.
Väl värt att tänka på i fortsättningen.
*tråden låst efter en massa nyckelklirr*
1 Guest(s)