December 5, 2001
Extatic wrote: förstår inte vitsen med att ha armbandsur nuförtiden faktiskt...
Visste är det snyggt med klockor liknande den Snyde har, men annars får det va 😉
Orka ta fram mobilen ur fickan 😛 Det kan va praktiskt att ha när man har "händerna fulla" eller om man har ett "skitigt" jobb etc. Sen kan man ju också lägga ifrån sig mobilen nånstans utan att man tänker på det. Jag har inte alltid mobilen i fickan när jag går omkring hemma.
May 10, 2005
http://lists.w3.org/Archives/P...../rolex.jpg
Fick den av mamma och pappa.
EDIT: Den på bilden är inte min. Jag har en likadan
October 16, 2003
just nu har jag 5st DH-armband men de får ge plats åt klockan jag fick i studentpresent när jag har fixxat rätt storlek på den...
July 4, 2003
Nu ska vi se här. När jag får för mig att bära klocka så är det antingen en reklamklocka från farsans företag med ProClarity på eller så är det en svart från V&S (Vin&Sprit, de som levererar spriten till Systemet)
Eller så är det en annan från Absolut Vodka med en trevlig Absolutflaska i bakgrunden med all text och sådant som ska finnas =)
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
December 5, 2001
macrus wrote: [quote=Sardaukar]Har en fråga av ren nyfikenhet. Ni som har klocka på högerarmen...är ni vänsterhänta? 🙂
Skriver i stort sett bara med vänstern. Så ja lite vänsterhänt. 😉
Liiite vänsterhänt om man skriver med vänstern? :bgrin: Kan man bli mer vänsterhänt om man skriver med vänstern?
May 1, 2003
http://www.certina.com/2004/fl.....38;lang=EN
Min ser i princip likadan ut men är en äldre version.
December 15, 2003
Nord wrote: Nu ska vi se här. När jag får för mig att bära klocka så är det antingen en reklamklocka från farsans företag med ProClarity på eller så är det en svart från V&S (Vin&Sprit, de som levererar spriten till Systemet)
Eller så är det en annan från Absolut Vodka med en trevlig Absolutflaska i bakgrunden med all text och sådant som ska finnas =)
Hm, man skulle kunna tolka det som att du antagligen bor hemma och lever på din far pga omåttligt supande av vodka då du dels inte behöver passa tider, dels att du vill smöra för din far och slutligen att du ser det som viktigt att det bör vara alkohol klockan skall leda tankarna till.
Jag säger inte att det är så men man skulle kunna härleda ditt uttalande till detta... 😉
November 6, 2001
Casio G-Shock Twin Sensor, aka Riseman. Mäter lufttryck, temperatur över havet, temperatur och sånt tjafs, har i princip aldrig haft nytta av det 😛
Stor är den iaf, och håller bra gör den. Tyvärr har armbandet börjat bli ite väl slitet, och det känns som det är hyfsat svårt att få tag på ett nytt med tanke på att klockan är runt 5 år gammal :/
Gueno wrote: [quote=Sardaukar]Har en fråga av ren nyfikenhet. Ni som har klocka på högerarmen...är ni vänsterhänta? 🙂
Jag är vänsterhänt är tillomed vänsterfotad.
Har klockan på vänstern.
Gör allt med vänstern utom att runka. 🙄
Blir ganska ofta det va??
Av dina raggtrådar att döma..
Du kanske skulle prova något annat än Räjvparty.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 18, 2003
Ett armbandsur från Citizen som jag köpte för pengarna jag fick när jag tog studenten, ca 4,5 tusenlappar.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
2 Guest(s)