February 12, 2002
Vill inte bara ha till svar, "plugga" "jobba" "resa" utan ni skall peka mig i en riktning utifrån den person jag varit i dessa år på NH. Djärvt va? 😉
Bor i skellefteå med min flickvänn som pluggar till ekonom. Själv hoppa jag av dataspels/dataingengörprogrammet för drygt ett år sedan.
Nu gör jag vad jag kan för att trots att jag är under 25 och blir påtvinngad en massa totalt för mig onödiga saker (borde vara mer indevid anpassat på AF :arg: ) behålla a-kassan. Inte så svårt men skellefteå har hårt tryck på ungdommar. Kikar efter jobb och utbildningar som kan passa mig medans jag underhåller mig med poker, försöker lära mig om aktier och spelar div spel. 🙂
Men just nu känns inget av de jag hittar intressant. 🙁
Jag känner att jag vill göra nått stor, men är instängd i en passefist (som inte kans stava)..
Sen så vill jag inte låsa mig i bara en sak för tycker så mycket är intressant och vill göra saker innom en massa olika områden. Men som de är nu så går bara dagarna.
Sök till nån dokusåpa..t.ex Idol eller Big Brother??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Tindy wrote: [quote=ilg@dd]Sök till nån dokusåpa..t.ex Idol eller Big Brother??
Ja, hur blev det nu med ditt löfte om det?
Ööhh??
Vad har jag nu lovat?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Marcan- wrote: [quote=ilg@dd][quote=Tindy][quote=ilg@dd]Sök till nån dokusåpa..t.ex Idol eller Big Brother??
Ööhh??
Vad har jag nu lovat?
Kråkan.
Öööhhh??
Frågade han inte mej??
Jag fattade det så iaf..
Mej veterligen har jag intet lovat ang idol eller BB..
April 14, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Marcan-][quote=ilg@dd][quote=Tindy][quote=ilg@dd]Sök till nån dokusåpa..t.ex Idol eller Big Brother??
Ööhh??
Vad har jag nu lovat?
Kråkan.
Öööhhh??
Frågade han inte mej??
Jag fattade det så iaf..
Mej veterligen har jag intet lovat ang idol eller BB..
Jag misstänker att han frågade Kråkan då han pratat om detta tidigare, vilket både du och jag verkar vara överens om att du inte har.
May 1, 2005
Delph1 wrote: Livsrådgivare/mentor!
//Andreas
:)R
Nä, men seriöst. Kråkan, du är en så speciell individ så du kan nog bli riktigt vass om hittar rätt nisch.
Istället för att fråga vilka intressen du har, så tänkte jag fråga vad som driver dig som person. Inte det lättaste att svara på på rak arm kanske om man inte rannsakar sig själv noga. För att du ska förstå vad jag menar lite närmare så kan jag jämföra med mig. För mig är "skapande, förståelse och utveckling" något som driver mig väldigt kraftig. Det ramar in det rätt bra. Sedan om det gäller "skapande, förståelse och utveckling" av mig själv, världen, lego eller företag har ingen betydelse specifikt. utan man kan applicera de drivkrafterna nästan var som helst och jag trivs.
Så, vad driver Icedor? Om du inte kan svara på det, lista saker du gjort i ditt liv som du tycker var riktigt roligt och försök hitta gemensamma nämnare.
Efter att du förstått den här biten, DÅ ska du börja fundera på vad du ska göra med ditt liv! 🙂
1 Guest(s)