December 6, 2006
.
http://www.wighsnews.se/nyhete.....isid=22680
Allvarlig talat ?
Vad fan är ert problem när "NI" kastar sten på folk som vill hjälpa er med att släcka bränder i era hem ? Rädda ERA liv ?
Vad gör ni den dagen när brandmännen inte vill åka in i dom områdena och era hem brinner ner och allt är erat fel då ni hotat dom till livet genom uppståendelser som ovanstående länk innehåller ?
Tycker ta mig fan ni är patetiska.. ni är äckel.
/ känner kvällshumöret sprida
/ ni refererar på dom som bor där.
March 23, 2003
Sånt där problem har vi där jag bor också.. Brandbilarna och ambulanserna måste ha poliseskort när dom åker till den här stadsdelen.
Det känns ju otroligt roligt när man åker förbi en ambulans som står och väntar på poliseskort... hoppas dom som kastar sten och förstör dör för att ambulansen eller brandbilen inte kommer fram...
February 12, 2003
Hörde om ett liknande problem i Alby för ett tag sen... Det var en hiss som hade fastnat, sen när brandmännen till slut fick upp hissen svingade en av snubbarna en fin högerkrok (eller liknande) mot brandmannen som stod närmast, missade och smällde handen i väggen. Nästan så man önskar att brandmannen hade försvarat sig med yxan i det läget, otacksamma jävla as.
February 12, 2003
Templar- wrote: Sånt där problem har vi där jag bor också.. Brandbilarna och ambulanserna måste ha poliseskort när dom åker till den här stadsdelen.
Det känns ju otroligt roligt när man åker förbi en ambulans som står och väntar på poliseskort... hoppas dom som kastar sten och förstör dör för att ambulansen eller brandbilen inte kommer fram...
Hovsjö? 🙂
Bussarna är ju ganska poppis att hiva sten på också, om jag inte är ute och cyklar baklänges.
September 5, 2001
chief wrote: känner mej nöjd, lungt här i en liten stad på kusten 😀
Jag känner mig nöjd över att du är nöjd. Dessutom är jag nöjd över bumpen. NOT.
Kan tillägga att oftast så står ett polisingrep för provokationerna, eller ja, man ser polisinsatsen som provokativ. Så för att hämnas uniformerna så anlägger man en brand och attackerar de som kommer näst, dvs. brandkår, ambulans, väktare osv. Dessa uniformerade yrken står oftast på samma sida i dessa hjärndöda individers ögon.
Det är något som polisen inte tänker på när de väl är ute och griper. Pikén ska ju vara så hårda som möjligt mest hela tiden, detta i sin tur straffar brandmännen och resten. Kanske om man var lite mjukare vid grip och visar lite förståelse samt förklarar så kanske man kan slippa sådanna hämdaktioner.
February 12, 2003
hawkie wrote: Det är något som polisen inte tänker på när de väl är ute och griper. Pikén ska ju vara så hårda som möjligt mest hela tiden, detta i sin tur straffar brandmännen och resten. Kanske om man var lite mjukare vid grip och visar lite förståelse samt förklarar så kanske man kan slippa sådanna hämdaktioner.
Sedan när är svenska polisen hårdhänt? Har du någonsin haft något med en polis att göra över huvud taget? 🙄
July 27, 2002
Polisen borde snarare vara mer hårdhänta så man får tillbaka respekten för dem. Det är liksom barnfasoner att sätta sig emot en ordningsmakt, man kan se samma sak på forum när någon "nisse" ska tjafsa med admin/moderator, de får aldrig rätt, de får en fet ban.
Ingen vettig och mogen människa tjafsar med "ordningen". Och behöver man få fram sin åsikt eller dylikt, ja då går det mycket bra utan att behöva förolämpa eller uppföra sig respektlöst.
2 Guest(s)