August 1, 2005
vad fan håller ni på med här på detta allmäna forumet är det bara rasim ni tänker på, hallå kan ni någon gång *INTE* prata om rasim detta forumet är uppbygt på att vara en kul grej och trådana ska vara att man ska skriva sina inlägg på vad man tycker men det finns en gräns.. inte ska jag som invandrare känna mig utanför bara för jag kommer från något annat land och för det andra är jag faktiskt från ett eu land jag också jag är förfan inte någon jävla utomjording jag har bott i Svergie i hela mitt liv och har den svenska kultren med mig (som tyvärr inte alla har) men jag försöker vara så svensk som möjligt så ni får förfan respektera detta ock sluta kommentera hur andra folkslag är dumma i huvudet...för den första som nämner någonting om invandrare eller om Svenskar så anmäler jag honom/henne direkt utan snack... för alla människor är lika mycket värda!!! punkt slut...
i7 950 4,0GHz | MSI Big Bang-XPower | Corsair Vengeance 12GB | Corsair F3 120GB | Sapphire HD6970 2GB CF | CM 690 II | CM Silent Pro 850W
Apple LED Cinema Display 27" | MBP 13,3" 2011 | Di Novo Edge | MX518 | G35 | DFGT | WD 1TB
June 23, 2002
Spidey wrote: Det har väl knappast varit snack om det ?
:bok:
🙄
Ni och ni, sluta dra alla över en och samma kam eller vad man säger.
Kommer alltid finns "smygrasism", dock har det varit oerhört jobbigt många trådar om just rasism senaste veckorna om det nu är rasism är väl upp till någon annan att avgöra, hur som helst invandrartrådar då.
Spectryym wrote: vad fan håller ni på med här på detta allmäna forumet är det bara rasim ni tänker på, hallå kan ni någon gång *INTE* prata om rasim detta forumet är uppbygt på att vara en kul grej och trådana ska vara att man ska skriva sina inlägg på vad man tycker men det finns en gräns.. inte ska jag som invandrare känna mig utanför bara för jag kommer från något annat land och för det andra är jag faktiskt från ett eu land jag också jag är förfan inte någon j**la utomjording jag har bott i Svergie i hela mitt liv och har den svenska kultren med mig (som tyvärr inte alla har) men jag försöker vara så svensk som möjligt så ni får förfan respektera detta ock sluta kommentera hur andra folkslag är dumma i huvudet...för den första som nämner någonting om invandrare eller om Svenskar så anmäler jag honom/henne direkt utan snack... för alla människor är lika mycket värda!!! punkt slut...
Det pratas vitt och brett om allt möjligt här, precis som det skall göras..Rubriken är ju "allmänt"..
Anmäl på du bara, du lär få en hel del att göra då det inte är speciellt ovanligt att det skrivs om dels Svenskar och dels Invandrare..
Det är ett Svenskt forum, och då avhandlas en hel del om Sverige och Svenskarna..
Om jag skriver att Svenskt midsommarfirande är en höjdare, anmäler du mej då??
Kan även tillägga att jag gillar Pizza och Kebab, vilket är hittaget av invandrare.
Troll..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
Spectryym wrote: vad fan håller ni på med här på detta allmäna forumet är det bara rasim ni tänker på, hallå kan ni någon gång *INTE* prata om rasim detta forumet är uppbygt på att vara en kul grej och trådana ska vara att man ska skriva sina inlägg på vad man tycker men det finns en gräns.. inte ska jag som invandrare känna mig utanför bara för jag kommer från något annat land och för det andra är jag faktiskt från ett eu land jag också jag är förfan inte någon j**la utomjording jag har bott i Svergie i hela mitt liv och har den svenska kultren med mig (som tyvärr inte alla har) men jag försöker vara så svensk som möjligt så ni får förfan respektera detta ock sluta kommentera hur andra folkslag är dumma i huvudet...för den första som nämner någonting om invandrare eller om Svenskar så anmäler jag honom/henne direkt utan snack... för alla människor är lika mycket värda!!! punkt slut...
Du fick precis en varning på grund av ett inlägg du gjorde i en annan tråd. Inser du inte själv att det här är något som bör diskuteras, inte minst för din egen skull? Anledningen att många har fördomar om invandrare är just för att diskussion i detta ämnet nästan alltid utmynnar i att någon står och skriker rasist, och någon annan faktiskt utrycker rasistiska fördomar?
Vi gör det bästa vi kan för att hålla ordning här på forumet, och på sista tiden har det varit extra jobbigt, då det har varit några känsliga ämnen som har diskuterats. Dock blir det inte lättare för att någon som du kommer in, och skriker rasist så fort någon framför en kritik. Varsågod att anmäla vad du vill, men om du envisas med att bete dig likadant, eller faktiskt värre, så lär du inte komma någonstans med den sortens hot.
1 Guest(s)