February 12, 2002
Oki, hoppas det går bra! 🙂 Men åter lite mer ontopic nu..
Gillar hur ämnet tagit sig hittils. Men vill ha mer, kom på lite kreativa saker som skulle kunna locka er till en mindre flygplats än arlanda.
De med billiga förstaklass biljetter eller billigare flygresor var en kanonide! Det tror jag verkligen kan locka..
Btw, om någon undrar varför jag undrar de här så råka jag bli flygplatschef, har ingen aning hur det gick till men nu ska det anställas ungdommar iaf.
January 14, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Oki, hoppas det går bra! 🙂 Men åter lite mer ontopic nu..
Gillar hur ämnet tagit sig hittils. Men vill ha mer, kom på lite kreativa saker som skulle kunna locka er till en mindre flygplats än arlanda.
De med billiga förstaklass biljetter eller billigare flygresor var en kanonide! Det tror jag verkligen kan locka..
Btw, om någon undrar varför jag undrar de här så råka jag bli flygplatschef, har ingen aning hur det gick till men nu ska det anställas ungdommar iaf.
Känns som igår som du skulle bli statist 😛
Alltså jag tror nog att billiga biljetter är den största bonusen du kan erbjuda som kommer få ungdomar att vilja jobba där men bara en fråga, varför ska du beställa ungdomar?
October 16, 2003
nvidiaamd wrote: kul på jobbet, billiga biljetter, träffa kändisar, få gå runt i flygplanen. åka med i cockpit??
få köra med bilen på banan när flygplatsen är stängd skulle vara kul :D:D
sätta hastighets rekord med sin egen bil 😉
Tror du att en flygplats har öppettider eller?
April 24, 2007
Bogus wrote: Tror du att en flygplats har öppettider eller?
vissa mindre flygplatser hat stängt på kvaäller (crow är chef på en liten flygplats.) på större flygpaltser är det nästan inga flyg på nätterna. (ja känner nån som jobbar på landvetter) dem ahr typ 2-3 flyg på nätterna eller så.
men gigangtiska såspm schipol stänger ju inte 😉
1 Guest(s)