September 14, 2001
On 2001-10-13 12:44, Helljerk wrote:
Det är för att jag heter Jerker.
och jerk betyder ju tönt, eller slang för att spela skinnbanjo.
Jag tyckte bara att det var skoj att blanda ett tufft ord, med ett töntigt
Började med det nän gång när jag spelade Carmageddon2 för några år sen
Jag tror att slang för Skinbanjospelande är Jerk off 😀
May 22, 2001
On 2001-10-13 16:15, Frolic wrote:
Jaha..då var det dags igen..alla undrar...
Frolic är som bekant en sorts hundgodis.När jag var 2 år blev jag biten av en hund.
Har fortfarande ärr efter dem i ansiktet...För ett tag sen dejtade jag en kille och han såg dessa ärr och undrade var de kom ifrån.
Sen sa han nåt om att jag var hundgodis och det blev senare Frolic..End of story..
MM stackare vet hur det är. Har själv blivit biten vid 5-års ålder i läppen inte skönt... 🙁
Ja mitt namn är väl taget efter mitt för & efternamn: Joacim Nick: "jocke" Ståhl...
August 13, 2001
August 29, 2001
Mycket skoj....
För övrigt så är Tjoppen mitt riktiga nick, efterson jag "hetat" det sen jag var 2 år...Ingen nämner mig vid namn(Tomas), utom vissa da...
Sedan finns det ju dom som hette TheXterminator förut(jag), men bytte ganska omgående när jag int kunde regga mej på NH...
December 22, 2000
Ja, själv är man inne på 4:e året med [Iceboy] .. och de kom jag på typ två veckor efter att jag hade fått internet, så skulle jag komma på nåt, och de första som flög in i mitt huvud var Iceboy, men de var så många som hette de så jag la [] runt om istället och då var jag ensam om de 😀
Men nu är de 2 eller 3 andra på bICQ som oxå heter de.
October 14, 2001
Defcon kommer från USA´s militärberadskap.
Tex. Defcon 5, högsta beredskap.
Heter CodeX överallt annars men här var det upptaget så...
Codex fick jag egentligen från "Code X".
Men satte samman ordet till codex, som är ett slags... kodex!...
När jag spelar counter-strike så heter jag Warchild [TACA]. Warchild kommer från nån askass surfar-action-film.
August 22, 2001
On 2001-10-13 16:32, LeviAthaN wrote:
Snodde mitt ifrån den grekiska mytologin...
Där berättades om ett heeemskt monster som kallades Leviathan.
Har du sett filmen med samma namn? 😀
Typ Abyss-stuk men inte med samma budget...
Snöade ett tag in mig på binära namn (reggade bla binaryarea.com som jag inte gjorde något vettigt med...)
Fantasin fick spela lite så jag lade till ian för att få lite klass på namnet Binary.
3 Guest(s)