August 22, 2001
On 2001-10-13 16:32, LeviAthaN wrote:
Snodde mitt ifrån den grekiska mytologin...
Där berättades om ett heeemskt monster som kallades Leviathan.
trodde det var nåt kul med LAN... eftersom de bokstäverna e stora?
mitt kommer iallafall från mitt hjärta.. jag har en otroligt stor passion för vanilj... vaniljparfym fick killarna i matkön på min skola att drömma om paj med vaniljsås till efterrätt....
vaniljdrömmar...mmm.. för att inte tala om sköljmedlet... de lakanen sover man gärna i
tja, å en liten flicka e jag ju... som tagen direkt ur Elsa Beskows saga "Tomtebobarnen".....
March 1, 2001
hmm..vet inte riktigt vad Vajsman kommer från..typ nått engelskt uttal av "Viss" och sen la nån till "man" efteråt...
Visse är väl det vanligare all-round nicket..
kommer från mitt namn Vincent så..ganska naturligt..
Dj Viss som är mitt musikskapar nick och Counterstrike nick är bara en vidareutvecklig av visse.
Sen har vi ju variationer som visspiss, visse no 1..
Visse
December 23, 2000
On 2001-11-07 21:42, Vaniljflickan wrote:
trodde det var nåt kul med LAN... eftersom de bokstäverna e stora?
Tja, det är en ganska lustig, dold etymologi i mitt nick som någon annan här på forumet upptäckte för ett drygt halvår sedan.
Enda problemet med mitt nick är att folk verkar ha ett rent h*****e att uttala det rätt... :hmm:
(Uttalas LEVAJATHAN )
October 21, 2001
då den här frågan dyker upp hela tiden och jag svarar av dumhet på den hela tiden så:
June 15, 2001
det började med telenordia chatten runt slutet av -97, kom på att jag var intresserad av rymden.....givet! första satteliten, Sputnik, sen ändra jag till ZpUtNic för o va lite med i cyber-rymden (sajber....)...o de har hängt med sen dess typ...ingen anledning o byta när ingen annan använder det endå så
men nu har det börja komma en del som heter typ zputnik, sputnic o liknande....aja...
October 9, 2001
September 15, 2001
On 2001-11-08 11:17, nevermind wrote:
detta nick har jag bara när jag inte vill att alla ska veta exakt vem man är....annars heter jag landeneftersom jag heter landén i efternamn...men
é kan man ej använa i alla forum så det blev landen
nevermind kommer från skivan :=)
en viss Nirvana skiva inte sant???
November 4, 2001
Mitt första nick var lillbror från böckerna av sven hassel. Sen blev det maadoo, kom jag på när jag gick på mellanstadiet, fast då trodde alla att jag var en tjej. Mitt nuvarande kom från Christoffer-chrippa-chrippaz sen blev det PHaT chrippaz, varför vet jag ej. Jag ahr nog inte sett någon annan på internet med chrippaz som nick. Jag hade tänkt att byta till det på NH men det fungerar inte att göra det för mig.
November 26, 2002
detta är mitt efternamn...
det kan jag oftast inte använda, då man ofta inte tillåts ha åäö, men här var det inget problem 🙂
spelar counterstrike som "Major Woody", och det är stulet från Beavis & Butthead. Givet är då naturligtvis också att min kompis kallade sig "Private Parts" 🙂
September 13, 2001
Öwall wrote: detta är mitt efternamn...
det kan jag oftast inte använda, då man ofta inte tillåts ha åäö, men här var det inget problem 🙂spelar counterstrike som "Major Woody", och det är stulet från Beavis & Butthead. Givet är då naturligtvis också att min kompis kallade sig "Private Parts" 🙂
Nämen tjenare!
Det va ett tag sen.
1 Guest(s)