June 20, 2002
beroende på vad som är ledigt när man reggar sig så har jag tre nick... boogey är mitt "riktiga" nick... de andra används i nödfall...
boogey - hette ursprungligen (när jag var ung och dum :)) BoogeyMan men kom på att det lät förjävligt så det blev till slut rätt och slätt boogey
Perishing - från engelskans perish: förgås, gå under, dö... fråga mig inte vart jag fick det ifrån men troligtvis var det under en lite mer dyster period av mitt liv och jag tyckte helt enkelt att det lät bra...
stoffe - mitt "nick" (eller smeknamn som det faktiskt heter här i sverige) IRL...
December 20, 2001
hur många Tom finns det på internet ?
väldigt många... .. .
Vilket jag upptäckte strax efter jag köpte mitt nya snabba US R 28.8 modem i början av 1995. Så vad göra ?
Hitta något annat NIC eller modifiera.. .. ..
I matteusevanegliet, 18:21-22 tror jag det är, står det ungefär som så;
" Peter gick till Jesus och frågade; Herre, hur ofta skall jag förlåta min broder då han begår synd mot mig ? Sju gånger ?
Jesus svarade, Du skall inte förlåta honom sju gånger, du skall förlåta honom sjuttio gånger sju gånger.
"
Nu blir dessa 70*7 visserligen bara 490 gånger .. .. men .. jag tänkte att jag kunde behöva en extra.. .. ..
-och .. jag är inte troende .. ..
March 20, 2002
[]V[]ajk ... helt enkelt en liten grafisk version av Majk som kommer från engelskans Mike o eftersom jag är döpt till Mikael.
Fick oskrivet smeknamnet Micke som liten drutt i skolan men sen började man 7:an i ny klass och där fanns redan 2 stycken Mickar ... då blev det Mike men eftersom jag är ganska svensk av mig ville jag ha detta på svenska ... så föddes Majk = []V[]ajk.
April 20, 2002
När jag var en väldigt liten parvel, ungefär 50 cm så var det enda på mitt huvud en röd tofs.....tror ni fattar resten...:-)
Morsan o farsan började kalla mig tintin och resten hängde på.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 26, 2002
Chewie wrote: [quote=Öwall]detta är mitt efternamn...
det kan jag oftast inte använda, då man ofta inte tillåts ha åäö, men här var det inget problem 🙂spelar counterstrike som "Major Woody", och det är stulet från Beavis & Butthead. Givet är då naturligtvis också att min kompis kallade sig "Private Parts" 🙂
Nämen tjenare!
Det va ett tag sen.
jo det var det.
kommer nog hänga runt här ett tag, det verkar ju vara stimulerande! 🙂
November 8, 2002
MaggoT, för att Slipknot kallar sina fans "Maggots" och det e ju bästa bandet som nånsin existerat... Sen kommer "^" från att "MaggoT" var upptaget hela tiden på IRC, så ja satte dit en ^... = MaggoT^
System:
AMD Thunderbird, 1GHz
512 SdRAM
HD: 60Gb + 120Gb Seagate Barracuda
June 3, 2001
[NH wrote: WIGGER]WIGGER = White Nigger
Michael Jackson allså.. världens vitaste neger..
Min lärare kalla mig Gueno en gång..
Visste såklart inte vad de var.. hehe..
Sen berätta han var det var.. tyckte det lät tufft och inte många vet vad det är så det blev mitt nya nick.
2 Guest(s)