October 16, 2002
nya hörlurar till mp3n, kläder, cash, mina föräldrar bjussar mig, min tjej, min syrra, hennes kille på middag och musikal i februari 😛
sen en del annat
bästa julklappen fick jag av mig själv...tog körkort förra fredagen...klara på första uppkörningen som privatist i solna 🙂
yay
September 30, 2004
November 1, 2002
April 25, 2005
hULt0 wrote: Jag fick:
Hörlurar(Sennheiser Hd-202)
En cykel, är inte köpt än
Strumpor
Böcker
En hårddisk(160 gb)
Unreal Tournament 2004
American Crew vax, necessär, duschcréme, schampo, raksaker(har väl egentligen mörka fjun nu, men visst tar jag bort dom )
Eminem: Curtain Call.
Kopierat från en tråd med samma rubrik på PriceRunners forum.
February 12, 2003
Diverse böcker (vilket är lite lustigt då jag aldrig läser nånting), en DVD-brännare (för att jag äntligen ska få bli av med min CD-läsare som varit mig så trogen sen min dvd-läsare packade ihop.
100€ av mormor och morfar, fast den bästa presenten fick jag redan förra lördagen, ett par Gale 3030. De var billiga, men satan vad det är ös i de, mina bästa 800 spänn (eller rättare sagt morsans) bästa 800 spänn jag spenderat. 😉
Om nån har pengar över och har vägarna förbi hifiklubben på sveavägen (finns väl på flera ställen också), köp de högtalarna, det är snuskigt vad mycket man kan få för 800 spänn. Om de finns kvar, that is. Jag är sammantaget nöjd hursomhelst. Med lite tur får man sig en lite försenad present i form av en tjej i mellandagarna också, börjar gå åt det hållet. 🙂
1 Guest(s)