December 11, 2005
Julen sög, fick k*k i mig och en hund som har rabies. Duger till catfight, platsa inte i hund ligan.
Seriöst: Ipod nano+cash.
Edit: fick även ett Lian Li PC6070A Scandinavian Edition, sitter och smeker den. OBS gör allt för att undvika en varning, men det är "the dark side of the force" you know. Never under estimate it... osv... 👿
Edit 2: The dog is down, i repeat, the dog is down. En kyckling hacka ihjäl honom. R.I.P. Fight i krogen... Kyckligen kallade honom för chicken för att han inte platsade i Hund ligan, patetiskt.
100:- telia refill
Alladin chokladask
Långärmad tröja
En kaffebryggare
25-pack DVD+R
CD/DVD-Rack
Nja, det var väl allt..
Lite tråkigt att vara av äldre årsmodell när det är julafton, man köper en hel del mer än man får själv..
Fast det roligaste med julen är nog ändå att se sonens min när han öppnar paket.
Speciellt när han öppnade ett med ett PS2-spel, och kommentaren snabbt blev att "Jag har ju bara en X-Box juh"..
PS2'an låg i ett annat paket.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 30, 2004
Godjul i efterskott på er alla!
Själv fick jag det jag önskade mig:
* En rakapparat av det finare slaget, Philips HQ 8140 (trevligt liten manick)
* El-tandborste
* Mysiga & ulliga skintofflor
* Strumpor, långkalsonger etc.
* Deo
* Pengar, cirkus 1000:-
* & lite annat smått.
*Nöjd* :rollsmile:
God fortsättning på er =)
-Kontrast
4 Guest(s)