March 14, 2002
Comviq Kontant 550Kr, Spermaharen. (DVD), Moderkort, 512MB RAM, AMD processor, DVD-Rom (16x), CD-Brännare, 80GB HD, Deodorant, godis och lite pengar.
Kommer också få lite saker imorgon också (hoppas jag) då jag ska fira med resten av släkten, nu vart det mest familjen.
TACK och god fortsättning på Julen!
EDIT: Glömde, en Djurgårds Tröja, och ett par DIF kalingar =)
June 30, 2001
Bull wrote: Jag fick en Pioneer Dvd-rw A05, presentkort på H&M ett par spel till Xboxen(Splinter Cell bla.) sedan så fick jag lite kläder och annat tjafs.
Nöjd... Blir man nånsin det?
Nej! Fast jag hade inga stora förhoppningar den här julen, så jag blev ganska nöjd. Fick iaf nummer ett på min önskelista.
December 25, 2000
Spyder wrote: Rocky DVD collection (alla 5 filmerna + extra material) ca 2000 spänn allt som allt, kläder, musmatta, 10:pack bränn skivor + lite mer men glömt bort...
Sen till ViU: lämna tibax det där NGC du fick och köp en Xbox iställe... :bgrin:
hahahaha, den var bra... verkligen, jag höll på skratta ihjäl mig, du är inte ståuppkomiker eller ngt?
January 14, 2002
Jag fick typ 2000:- :: En påse blackcat raketer :: en massa cd skivor :: sen ska jag väll köpa mig själv en hemmabio snart när man får råd =) ( http://www.netonnet.se/item.as.....?iid=45937 )
April 10, 2001
Får inte så mycket längre, men det jag får uppskattar jag oavsett vad det är, om så bara 100:- . fick dock av min fru en philips beardtrimmer,, Kan behövas 🙂 vill inte se ut som tomten hela tiden. Fick en jordglob med lampa av min far, lite pyssel-prylar av min son. och av min fru, en pinne med 2 blåa streck på 🙂
June 20, 2002
Spyder wrote: Rocky DVD collection (alla 5 filmerna + extra material) ca 2000 spänn allt som allt, kläder, musmatta, 10:pack bränn skivor + lite mer men glömt bort...
Sen till ViU: lämna tibax det där NGC du fick och köp en Xbox iställe... :bgrin:
baah!!! lämna tillbaka ett NGC..??? ska iväg med flickvännen och köpa ett imorgon...
Tony Hawk, zelda, mario, Soul Calibur 2 + en massa andra bra spel... vad mer behöver man...???
1 Guest(s)