November 16, 2002
Hehe jag fick också en tavla av lasse åberg och lite glas med hans konst på, en kokbok, SKÖN DVD BOX classical monster collection 8 svartvita monster filmer första från 1931 Fatta nostalgi, 2,300kr ,Ramones cd, pläd filt i fleece, tång till att göra tp kabelkontakter(har 500m kabel), Gandalf figur i latex, Badrock och en kläd ställning för finkläder (typ kostym)
February 1, 2002
keffing wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]skoställ, gratängform, vantar, strumpor, thésil, termos, choklad, ett kortspel heter *skipbo* en tröja. Var nog allt plus skor som jag fick innan jul.. :eye:
en vad-form??? MWAHAHAHHAAHAHAH
lär vara bättre än att få string av syrran iaf
June 29, 2002
Starscream wrote: [quote=keffing][quote=Jocke aka [NH] Dragon]skoställ, gratängform, vantar, strumpor, thésil, termos, choklad, ett kortspel heter *skipbo* en tröja. Var nog allt plus skor som jag fick innan jul.. :eye:
lär vara bättre än att få string av syrran iaf
De ä la gött å få det eller!!! =D
haha
May 22, 2001
keffing wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]skoställ, gratängform, vantar, strumpor, thésil, termos, choklad, ett kortspel heter *skipbo* en tröja. Var nog allt plus skor som jag fick innan jul.. :eye:
Ska man säga att man bor själv eller? & lagar sin mat själv, inte någon hemmagris. som flyttar när han är 30 år.
June 3, 2001
DVD filmer: Jurasic Park 3, Patrioten, Yrrol, Nile City, Gladiator Spec version, Spider-Man.
Massa godis.
Ny fin kontorsstol.
En dator tidning, en herrtidning. 🙂
En större skarvdosa.
Långtradare (långkalsingar).
Strumpor.
Bok.
Comviq kontant.
Klockradio.
En almanacka me lättklädda bejbs. 🙄
En massa deo prylar.. (luktar jag skit eller?)
October 6, 2002
Hmm, ja fick ett fodral till tandborsten å en fotfil... jäkligt nöjd då jag hade önskat mig det.. 😀 Fick lite annat oxå.. en ful lampa av farsan,en dyr sak tor jag.. tandborste, fotkräm 🙂 Hälgebok... Inget mer.....tror jag... Hel nöjd 😀 Go fortsättning på er å gott nytt år 😀
July 13, 2002
6 t-shirts, yllestrumpor, kalsonger + :worshipp: 10 500 kr CASH :worshipp: och typ en gigantisk badbomb (stor fruktluktande brustablett=)
Samt massa skoj från brorsorna, inget av mormor dock, hon har typ gått i bardom själv och gnäller om presenter 8)
Ingen gav mig direkt godis, jag hjälte mig själv till det 🙄
2 Guest(s)