December 22, 2003
Hej alla NH:are. Såg ingen tråd som direkt handlade om detta ämne så jag kan väl ta upp det. Kan ju vara skoj att veta vad ni fick och om ni blev nöjda.
Jag fick en bärbar dator för 16k (skönt att slippa 300mhz :D)
Ett presentkort på OnOff på 300:-
En väska till datorn 300:-
Ett presentkort på BigMusic 200:-
Ett presentkort på bio 150:-
Lite deoderant, hårgele mm..
En DVDgamer tidning ^_^
Jag är jäkligt nöjd 🙂
June 23, 2002
jag tycker denna räknas som det: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=69815
Men vad vet jag än en gång skriver väl vad jag fick:
Abit Ai7
P4 2.6Ghz HT 800FSB
Maxtor 120GB
Pengar
Presenkort
June 23, 2002
boogey wrote: baah... vart har ni fiskat upp släktingar som fixar att köpa rätt datorprylar?
varenda gång jag önskar mig en specifik pryl till datorn så får jag ett förvånat ansikte och ett värde motsvarande det jag önskade mig i ett kuvert till julen... 🙂
farsan.. gav honom exakta länkar till alla datorprylar+att han kan det där med datorer, iaf till en viss del.
January 22, 2003
Fick 900:- till en ny HDD, lite kläder och en ny bräda komplett me bindningar å skor , fick oxo en popcorn maskin lite kläder å en riktigt kul fjädersak som man har till å träna å kicka me av en kusse som köpt den i vietnamn. E ganska nöjd, men eftersom att brorsan fick en T68i och jag 400 spänn istället så :S
May 1, 2003
Hade önskat mig en grej, en Samsung E700..mrn fick den ej..för dyr sa de..
Istället fick jag
2500.- till MC Kläder
300.- Till Bio
500.- Till Stadium
200kr
två tröjor, deodorant och parfym, sockar och kalsonger, badlakan, godis, toflor och morronrock, keps och almenacka. Det var väl det..känns som att det hade räckt gott och väl till en e700, men men..man ska väl inte klaga..
November 9, 2002
xe0z wrote: Hej alla NH:are. Såg ingen tråd som direkt handlade om detta ämne så jag kan väl ta upp det. Kan ju vara skoj att veta vad ni fick och om ni blev nöjda.
Jag fick en bärbar dator för 16k (skönt att slippa 300mhz :D)
Ett presentkort på OnOff på 300:-
En väska till datorn 300:-
Ett presentkort på BigMusic 200:-
Ett presentkort på bio 150:-
Lite deoderant, hårgele mm..
En DVDgamer tidning ^_^Jag är jäkligt nöjd 🙂
vafan jobbar din farsa på skandia eller?
1 Guest(s)