November 9, 2002
keffing wrote: inte ett j**la skit som är värt o nämnas... jo en dvd-brännare... men annars var det en j**la sug-jul...
ja okej jag fick detta:
halsduk
2 böcker som jag aldrig kommer läsa
en bok som jag kommer läsa
dvd-brännare
25pack dvd-r skivor
parfym
choklad
borr (jääh, önskade mig det, var tvungen att låna farsans innan)
en hylsnyckelsats med skruvmejslar (önskade mig det också)Vadå sugjul?? Hur mkt la du som mest till dina päron då? Tror nog inte du la en femtedel ens! Va gla för fan istället!
Sugjul kanske du säger bara för att dina föräldrar en gång ville vara extra snälla o köpa något extra dyrt... sen blir du besviken för att dom inte köpte för lika mkt pengar gången efter.
Tycker det är riktigt otacksamt av vissa här......
June 23, 2002
Marcan- wrote: Tycker som vanligt att julen är lyckad. God mat, träffa familj och släktingar, sen ta det lugnt på kvällen. Fick det jag önskade mej: Strumpor och en mp3-spelare.
Tycker det är fånigt att klaga. Man ska vara glad att man får nått!
Jag håller med, tänk på dem som inte får något alls, det är väl dem som ska klaga isf. 😕
Tycker maten och smultron snapsen är en riktigt höjdare, och mycket trevligt att vara med familjen och delar av släkten. 🙂
November 22, 2001
Gueno wrote: [quote=mikael_st]Fick en potatis..
LOL!!
En bild säger mer än 1000 ord..
Julklapparna
Ja... det ÄR en helårs på Bamse. 8)
Filmen som knappt syns är Forrest Gump.
Gueno, var hittade du starzinger på dvd?
August 11, 2002
Gueno wrote:
LOL!!
JulklapparnaJa... det ÄR en helårs på Bamse. 8)
Jag visste inte att det fanns fler bamse "diggare" här, hoppas du nu var det och inte bara luras
June 3, 2001
Json_81 wrote: Gueno, var hittade du starzinger på dvd?
coalan wrote: Jag visste inte att det fanns fler bamse "diggare" här, hoppas du nu var det och inte bara luras
Har alla nummer sedan nummer 6 1978. 😀
Har tänkt köpa 1:a nummret men det går lös på 6-700 spänn.
Alla gammla nummer kostar en mindre förmögenhet styck.
August 11, 2002
Gueno wrote:
[quote=coalan]Jag visste inte att det fanns fler bamse "diggare" här, hoppas du nu var det och inte bara luras
Inte jag som har tidningar (några få från -92 -93 sen alla från -94 iaf) min syrra som fått dom :arg: fast nu går hon sista på gymnasiet, då kanske jag får prenumerationen, eller lillebrorsan :arg:
August 16, 2002
Gueno wrote: [quote=mikael_st]Fick en potatis..
LOL!!
Julklapparna
Ja... det ÄR en helårs på Bamse. 8)
Filmen som knappt syns är Forrest Gump.
oh jag fick en likadan chokladask dom du!
March 17, 2002
Aopen CD-brännare 52x/42x/52x =)
Logitech iTouch-keyboard + mus Trådlös, bekvämt i mitt rum =)
En Dökött CD =)
Sony DSC-P32 (WEEE!) =)
Och så det gamla vanliga... jävligt god julmat och godis =)
Jag skulle ha varit nöjd för mindre, men eftersom jag nu lyckades pricka in allt som jag ville ha så kan man ju inte vara mer en super-nöjd!
Men å andra sidan så la man ner en hel del cash på att köpa presenter också...så man har ju förlorat en del också.
Oldschool member since 2002.
July 3, 2001
Gueno wrote: [quote=Json_81]Gueno, var hittade du starzinger på dvd?
coalan wrote: Jag visste inte att det fanns fler bamse "diggare" här, hoppas du nu var det och inte bara luras
min morfar har första numret av Kalle Anka i ett kassaskåp... det är värt typ 300000-400000 och värdet stiger ju med åren =)
1 Guest(s)