July 14, 2004
Jag har sett folk bli dekapiterade och dylikt... men... det där var helt extremt sjukt, hur fan kan man göra så mot NÅGOT, som lever...
Jag kan inte beskriva med ord hur jävla illa jag skulle vilja få tag i dom här idioterna och... ja, kompanistryk, och avslutning med dum-dum kulor för implodering av kroppen, skulle vara för milt...
jävla svin,... finns inte ord,
helvete va förbannad man blir när man ser sånt här... fy fan, stackars Liv.... 🙁
Kompanistryk och avslutning med dum-dum kulor(för imploderingskraft) skulle vara ett lämpligt straff... var är feudal samhället när man behöver det.
👿 👿 👿
May 19, 2003
MrFreddas wrote: Mållös... har hund själv.. var tvungen att stänga av när de skulle flå den vita... hur
Samma här. Slog av när den vita hunden var på tur.
Det var nog bland det vidrigaste jag någonsin sett och då har man ju sett en del :arg:
Skaffa en polisstyrka som åker runt till dessa ställen och skjuter dom jävlarna "on sight" så att säga. :arg:
August 28, 2004
Senare när jag blir vuxen och får fast jobb. Då _SKA_ jag åka ner till ett sådant land, införskaffa ett vapen. Hota en som står och flår en hund. Ta med honom i bilen efter jag satt ett skott i huvudet på vovven. Åka ut till en jävla öken, och hänga upp honom på ett kors. För att sedan skadeskjuta jäveln samtidigt som jag flår honom och låter honom självdö. :cy:
July 19, 2001
p4zz wrote: DET DÄR JÄVLA FOLKET DÄR NERE FÖRTJÄNAR JU ALLT JÄVLA SKIT DOM FÅR. ALLT JÄVLA LIDANDE OCH FATTIGDOM FÖRTJÄNAR DOM.
DOM HAR ABSOLUT INGEN VETT I SINA JÄVLA BRUNA HUVUDEN. MASSMORD ÄR VAD JAG SKULLE BEGÅ OM JAG SÅG DOM...
Hehe, kanske bra att vi har demokrati ändå så att man får välja vilka som bestämmer.
May 10, 2005
p4zz wrote: DET DÄR JÄVLA FOLKET DÄR NERE FÖRTJÄNAR JU ALLT JÄVLA SKIT DOM FÅR. ALLT JÄVLA LIDANDE OCH FATTIGDOM FÖRTJÄNAR DOM.
DOM HAR ABSOLUT INGEN VETT I SINA JÄVLA BRUNA HUVUDEN. MASSMORD ÄR VAD JAG SKULLE BEGÅ OM JAG SÅG DOM...
wordz, tar med mig scapell och kängor nästa gång jag ska till asien
August 28, 2004
asnan wrote: [quote=p4zz]DET DÄR JÄVLA FOLKET DÄR NERE FÖRTJÄNAR JU ALLT JÄVLA SKIT DOM FÅR. ALLT JÄVLA LIDANDE OCH FATTIGDOM FÖRTJÄNAR DOM.
wordz, tar med mig scapell och kängor nästa gång jag ska till asien
:eye:
Skjutas är vad dom ska. :gunsfire:
Det måste till och med ni moderatorer hålla med om. :pray:
October 31, 2003
Vad finns det för sjuk personer?
Sämsta frågan ever! Läkare och Sjuksköterskor? Fan Ämnet bör man väl iaf kolla en extra gång FH. Men det är sjukt att göra så mot djur. Slaktmask och ut med lite gott till grillen, det är så det ska gå till. Pälsar är ju rätt skabbigt(ordvits på rävars bekostnad)
May 24, 2005
Wow. I vanlig ordning lyckas Peta fånga de personer utan någon som helst självkritik. Det snackas om att skjuta den ene efter den andre. Det är dock tråkigt att folk inte inser att flera av videoklippen är över tio år gamla och att Peta fortfarande visar dom bara för att väcka primitiva åsikter om pälsindustrin. Yey.
1 Guest(s)